06-11-2017, 03:44 PM
Suht kohatu võrdlus, Eurofrost on Lääne-euroopa lamell ja meie "talvetingimustes" pole seal enam midagi ägedat. Sava on ikkagi endise Goodyeari UG mustriga ja täitsa Põhjamaa lamell.
Gislaved Softfrost 200 on hoopis teine tera, aga neid on saada väga üksikutes mõõtudes. Tegemist on Continental VikingContact 6 mustriga. Peast ei mäleta, kas teda 195/65/R15 mõõdus oli saada.
Mis puudutab kunagisi Gislavedi vägitegusid, siis need ajad on kahjuks möödas. Gislaved NordFrost 5 oli vist viimane, mis oli tõesti hea. Hetkel vorbivad Gislavedi kaubamärgi all Continenetali mustreid (naast Nordfrost 200 on IceContact 1 mustriga, lamell Softfrost 200 VC6 mustriga), mis pole iseenesest halvad. Üks enim müüdavaid rehve Conti grupi toodetest sellel talvel paistab olema Nordfrost 200, vähemalt kui vaadata hulgilao seisu ja endapoolt enimmüüdud toodet, siis NF200 on konkurentsitult esimene naastrehvide hulgas Conti grupi toodetest.
Gislaved Softfrost 200 on hoopis teine tera, aga neid on saada väga üksikutes mõõtudes. Tegemist on Continental VikingContact 6 mustriga. Peast ei mäleta, kas teda 195/65/R15 mõõdus oli saada.
Mis puudutab kunagisi Gislavedi vägitegusid, siis need ajad on kahjuks möödas. Gislaved NordFrost 5 oli vist viimane, mis oli tõesti hea. Hetkel vorbivad Gislavedi kaubamärgi all Continenetali mustreid (naast Nordfrost 200 on IceContact 1 mustriga, lamell Softfrost 200 VC6 mustriga), mis pole iseenesest halvad. Üks enim müüdavaid rehve Conti grupi toodetest sellel talvel paistab olema Nordfrost 200, vähemalt kui vaadata hulgilao seisu ja endapoolt enimmüüdud toodet, siis NF200 on konkurentsitult esimene naastrehvide hulgas Conti grupi toodetest.