06-11-2017, 10:59 AM
(04-11-2017, 04:36 PM)kaupo51 Kirjutas: Ma MB Shop jutust selle talvise osaga nõustun. Iga talve värske lamelliga alustada on kindlasti ok. Aga suvel isegi Eestis +30 kraadiga mööda Peterburi teed 110-120-ga sõita ei ole kindlasti meeldiv lamelliga. Lisaks pikenenud pidurdusmaa ja muud ohud sinna juurde. Kui oled mingi maamees, kes aasta läbi kuskil külavahel oma 20 aastat vana autoga 70-80-ga töristab, siis vast see mudel isegi toimib, et sõidad ühe lamelliga aasta läbi ja nii viis aastat jutti
Ma mulisen lõpust alates vahele
![Retard Retard](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/retard.gif)
Peale esimest +30 kraadise ilmaga tehtud pikemat (no sajakilomeetrist ikka) maanteesõitu talvepidamist enam heal lamellrehvil enam ei ole. Kuigi mustrit ju on. Halva talvepidamisega lamellrehviga ei ole vahet, sellel pole juba uuena pidamisest midagi rääkida. Seega on see "maamees" teisel talvel sitaks pettunud ja kummardab edaspidi vaid naastu. Sest lamell ei pea. Ning tõepoolest, suvekuumal asfaldil hoole ja armastusega ära keedetud lamell tõesti ei pea.
Kusjuures hea lamell suvel on umbes sama sõnnik pidamiselt ja suunakindluselt, nagu odav kümme aastat vana suverehv. Selle vahega, et olematu mustriga suverehvijäänusel tekib vesiliug kiiremini, kui mõistliku mustriga talverehvijäägil. Kõige hullem asi on olematu mustriga talverehvijäänus - selle puhul ei saa rääkida pidamisest. Säärane asi liikluses on teadlik risk. Mida näikse ka kindlustuse kahjukäsitlejad vähehaaval premeerima hakkavat
Kui raha ikka üldse ei ole ja Euroopas paugutamas ei käi ning Eesti liikluses ekstreemsporti ei harrasta, siis on ilmselt parima kulu-pidamise suhe igasügisesel värske lamellrehvijooksu soetamisel. Sest värske rehv on värske rehv ja terve muretu aasta veeremist on ees.
Eeldusel, et ei pea igapäevaselt mingit kindlat Alati Jääs Olevat Järsku Tõusu võtma.
![Rolleyes Rolleyes](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/rolleyes.png)