04-11-2017, 02:26 PM
(04-11-2017, 08:35 AM)MB Shop Kirjutas:Suurte läbisõitude juures ei ole sellel "lamell terveks aastaks" teguviisil mingit mõtet + maanteel suuremate kiiruste juures on ikkagi lamell suvel täiesti lödi ja rõve sõita.(31-10-2017, 03:24 PM)kaupo51 Kirjutas:(31-10-2017, 01:59 AM)Werewolf Kirjutas: Ühesõnaga soovitan ma siiski kasutada suvel suverehve ja talvel talverehve, kuna aastaringselt ühe rehvikomplektiga saavutatav rahaline kokkuhoid ei ole võrreldav auto keretööde või nina telefonis süüdimatult ülekäigurajale astunud inimelu hinnaga.
See jutt mulle meeldib, olen kahe käega selle poolt, et iga aastaaja jaoks eri rehv. Ma ei ole kunagi aru saanud nendest, kes aasta läbi lamelliga sõidavad.
Töötanud aastaid rehvitöökojas, müügis, kui ka tootmises olengi mina see kes on lamelliga aastaläbi sõitnud. Iga sügis läheb alla uus lamell, iga talv on seega uus rehv. Samuti käituvad näiteks suht paljud sommid. Vahest on ka paar aastat jutti vastu pidanud. Iga aasta värske rehv ei ole kindlasti turvarisk. Selliselt käitudes on sul kindlasti turvalisemad talvekad kui tüübil kes oma 5+ aastat vana plastikuks tõmbanud naela alla krutib.
Teine teema on mugavus, on inimesi kes valivad aastaringseks lamelli, kuna rehv on pehmem suvekast. Silub paremini ebatasasusi. Sportauto omanikud nad ei ole.
Rehvidest soovitaksin Nankang ICE1 lamelle, mis oma omadustelt on rahuldavad, pehme põhjamaa seguga, ning hinnalt odavad. Premiumist mõistliku hinnaga oleks Bridgestone Blizzak WS80. Kui vaja saab ka minu käest
Olen enda jaoks lamelli ja naela teema lihtsaks mõelnud. Elan Tallinnas, lamell. Elaks ma maatalus paneks naela.
Mingi maamees metsast võib ehk tõesti nii käituda või siis inimene, kes Tallinna linnast väga kaugele ka suvel minna ei kavatse. Muul juhul on suvel lamelliga sõit võrdlemisi ohtlik tegevus. Eriti kui veel Eestist väljas käia ja kiirused juba küündivad ka 130-140km/h.