25-03-2007, 07:33 PM
Ma ise kunagi eksperimenteerisin seda sorti karpaga(Stromberg 175 CDT). Keerasin segukruvi liiga kinni ja küttesegu jäi lahjaks,ning sümptomid oli samad.Proovisin siis natukesekaupa lahti lasta,kuni hakkas normaalselt tööle.
Käisin ja kontrollisin ka CO ära,mida soovitan sullegi.Kui on sama karburaator,siis regullimiseks on vaja õhukeseseinalist 8mm padrunit.Koht asub segusiibri all korpuse alumises osas.Sissepoole keerates läheb segu lahjemaks,väljapoole rikkamaks.Jälgi ka,et külmkäivitusspiraali märgid oleksid kohakuti ja ei oleks vasakul,ehk lahjema segu pool.Siis teeb ka sama asja,niikaua kui mootor soojaks läheb.
Käisin ja kontrollisin ka CO ära,mida soovitan sullegi.Kui on sama karburaator,siis regullimiseks on vaja õhukeseseinalist 8mm padrunit.Koht asub segusiibri all korpuse alumises osas.Sissepoole keerates läheb segu lahjemaks,väljapoole rikkamaks.Jälgi ka,et külmkäivitusspiraali märgid oleksid kohakuti ja ei oleks vasakul,ehk lahjema segu pool.Siis teeb ka sama asja,niikaua kui mootor soojaks läheb.