31-10-2017, 09:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-10-2017, 10:07 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Õhtust, kaupo51.
Olles palju autode müügiks ettevalmistust kõrvalt näinud ja seda ka ise teinud, tean, et on vahet. On.
Kui ühe odava kasutatud masina tavapärane projekt on suhteliselt korraliku auto enamvähem hobiauto mõistes korralikuks kõpitsemiseks näiteks ~1000 eurot (kui ta ei vaja ühtki tõsisemat remonti), siis kuludesse kergekäeliselt suhtudes on tulemus laias laastus kiirelt 1000 vs 1800 eurot. Väga odavate autode puhul, mida 190E paraku isegi 6-silindrisena Eesti turul kahtlemata on, ei ole lõpuks loodetav kasum ka enamasti sellest hinnavahest suurem.
Nojah. Antud juhul me ei räägi muidugi isegi puhtalt müügiprojektist, kuid põhimõte jääb samaks - on autosid, millele saab kulutada ja on autosid, millele ei saa. Sellele ei saa.
Ja teine aspekt on siin ju veel. Kui selle detaili peale nüüd kulutada 200 eurot ja ta on Nissens (kuigi ta hind on isegi üle 200, aga see selleks), näeb iga entusiast esimese pilguga ära, et ta on auto küljes jumala vale detail ja ta mõjub mulje kujundamisel täpselt sama halvasti kui hiinakas. Ta pole õige asi. Järelikult peaks ta olema väga odav, et end üldse sellise vana auto küljes mingis mõttes õigustada. Ma ei pretendeeri absoluutsele tõele, kuid ise leian, et antud juhtum on suhteliselt mustvalge. Aga nagu me kõik teame, kui "tähtaeg kukub", on olukord uus ja kevadel ka 200 vabalt ok.:p
Parimate soovidega,
Tauno
Olles palju autode müügiks ettevalmistust kõrvalt näinud ja seda ka ise teinud, tean, et on vahet. On.
Kui ühe odava kasutatud masina tavapärane projekt on suhteliselt korraliku auto enamvähem hobiauto mõistes korralikuks kõpitsemiseks näiteks ~1000 eurot (kui ta ei vaja ühtki tõsisemat remonti), siis kuludesse kergekäeliselt suhtudes on tulemus laias laastus kiirelt 1000 vs 1800 eurot. Väga odavate autode puhul, mida 190E paraku isegi 6-silindrisena Eesti turul kahtlemata on, ei ole lõpuks loodetav kasum ka enamasti sellest hinnavahest suurem.
Nojah. Antud juhul me ei räägi muidugi isegi puhtalt müügiprojektist, kuid põhimõte jääb samaks - on autosid, millele saab kulutada ja on autosid, millele ei saa. Sellele ei saa.
Ja teine aspekt on siin ju veel. Kui selle detaili peale nüüd kulutada 200 eurot ja ta on Nissens (kuigi ta hind on isegi üle 200, aga see selleks), näeb iga entusiast esimese pilguga ära, et ta on auto küljes jumala vale detail ja ta mõjub mulje kujundamisel täpselt sama halvasti kui hiinakas. Ta pole õige asi. Järelikult peaks ta olema väga odav, et end üldse sellise vana auto küljes mingis mõttes õigustada. Ma ei pretendeeri absoluutsele tõele, kuid ise leian, et antud juhtum on suhteliselt mustvalge. Aga nagu me kõik teame, kui "tähtaeg kukub", on olukord uus ja kevadel ka 200 vabalt ok.:p
Parimate soovidega,
Tauno