31-10-2017, 07:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-10-2017, 07:07 PM ja muutjaks oli stihl.)
Lääne masinale sa ei saagi kuskilt tervet sild osta, see oli võimalik ainult vene autodele.
Muideks, sellist silda nad nimetavad vene auto uueks sillaks:
Ehk siis pisut roostes on see asjandus juba küll ja uuest on asi kaugel.
Mersule tuleb see kasutades olemasolevaid põhiosi ikka ise uueks teha.
Siin üks väikeauto taastatud sild:
Õõtsad said uue värvi, puksid, sharniirid said uued ja muud polegi. Amordid ka, muidugi uued.
Isegi vedrud jäid vist vanad, vaid liivapritsi + krundi + värvi.
Poldid mutrid jne värvimata terasest osad said uue galvaanika.
Tagasild - täpselt sama teema. Alukorpused klaaskuulis puhastada, poldid galvaniseerida, korralik peaülekanne leida, mis seibidega undamisvabaks arstida, uued difri- ja rattalaagrid ja ongi kogu video.
Juppe saab kust iganes, kus hinna ja kvaliteedi suhe paigas on; taastamisel tuleb veermikku ainuüksi tellida mingi umbes 50 positsiooni asju ja siis hakkad juba hindu kah vaatama. Sadu tuhandeid taastatud auto nagunii sõitma ei hakka.
.
Muideks, sellist silda nad nimetavad vene auto uueks sillaks:
Ehk siis pisut roostes on see asjandus juba küll ja uuest on asi kaugel.
Mersule tuleb see kasutades olemasolevaid põhiosi ikka ise uueks teha.
Siin üks väikeauto taastatud sild:
Õõtsad said uue värvi, puksid, sharniirid said uued ja muud polegi. Amordid ka, muidugi uued.
Isegi vedrud jäid vist vanad, vaid liivapritsi + krundi + värvi.
Poldid mutrid jne värvimata terasest osad said uue galvaanika.
Tagasild - täpselt sama teema. Alukorpused klaaskuulis puhastada, poldid galvaniseerida, korralik peaülekanne leida, mis seibidega undamisvabaks arstida, uued difri- ja rattalaagrid ja ongi kogu video.
Juppe saab kust iganes, kus hinna ja kvaliteedi suhe paigas on; taastamisel tuleb veermikku ainuüksi tellida mingi umbes 50 positsiooni asju ja siis hakkad juba hindu kah vaatama. Sadu tuhandeid taastatud auto nagunii sõitma ei hakka.
.