27-10-2017, 01:01 PM
Aitäh veelkord kõigi mõtete eest.
Enne nädalalõppu ise tegeleda ei jõua, hr madis71 - ma võtan PS-i kaudu ühendust, ehk saame jutule.
Taustainfoks veel:
1. purunemine toimus Pärnu Tartu trassil, auto veeti treileriga tartu Silberautosse - peale pandi uus rihm -eeldan et originaal, kontrollin üle -- välja nägi nii et kogu rihm oli puruks ja mootoriruumis laiali/vahele lennanud (täpsustuseks, et Tartu Silberautos leiti, et kadunud oli polt mis hoiab kinni mingit plastikkaant rihma taga mootori ülemises otsas (kuna pole mehaanik, siis ei salvestanus täpset nimetust) - asemele keerati veidi pikem polt kuna kadunuke oli keermed maha tõmmanud oluliselt)
2. rihma purunemine toimus Pärnu, siis paigaldati uus firmas Autodetail OÜ - endised Pärnu Silbrauto mehed - peal paigaldust lasti mootoril pikalt käija ja anomaaliaid ei täheldatud - peale pandi uus rihm - kas originaal, saan uurida, eeldan et originaal - sel juhul oli rihma purunedes ca viiendik rihmast veel rullikute peal (just mootoripoolne osa), kadunud oli ninapoolne osa peamiselt
3. "purunemine" - hommikul käima pannes kuulsin kapoti alt laperdamise häält, jätsin seisma, avastasin et rihma ninapoolne serv oli närida saanud mitmest kohast - oli ilmne et varsti on puruks, viisin ennetavalt Autodetail OÜ-sse, siis pandi peale uus rihm ja laiem pingutusrullik, jällegi rihm eeldan et oli originaal, uurin
Praegune olukord on sarnane 3. "purunemisele" ehk sain jaole, jälle teeb sellist laperdavat häält, pole veel töökotta viinud sest arvasin et tasub enne teadlikum olla.
Pildi tegin pimedas siis pole kindel kas vigastus on konkreetses kohas või ka mujal ja muud moodi - vaatan täna/homme uuesti valge päevaga. Niipalju näppisin ja nägin, et justkui ninapoolse külje esimese ja teise soone vahelt paistis juba rihma sees olev sinine vaheriba kui rihma külge painutasin veidi.
Loogiliselt võiks viia nüüd Pärnu Silberautosse - ja võimalik et viingi, aga igal juhul tahan end seekord ettevalmistada.
Ühesõnaga - uurin asja, raporteerin.
Enne nädalalõppu ise tegeleda ei jõua, hr madis71 - ma võtan PS-i kaudu ühendust, ehk saame jutule.
Taustainfoks veel:
1. purunemine toimus Pärnu Tartu trassil, auto veeti treileriga tartu Silberautosse - peale pandi uus rihm -eeldan et originaal, kontrollin üle -- välja nägi nii et kogu rihm oli puruks ja mootoriruumis laiali/vahele lennanud (täpsustuseks, et Tartu Silberautos leiti, et kadunud oli polt mis hoiab kinni mingit plastikkaant rihma taga mootori ülemises otsas (kuna pole mehaanik, siis ei salvestanus täpset nimetust) - asemele keerati veidi pikem polt kuna kadunuke oli keermed maha tõmmanud oluliselt)
2. rihma purunemine toimus Pärnu, siis paigaldati uus firmas Autodetail OÜ - endised Pärnu Silbrauto mehed - peal paigaldust lasti mootoril pikalt käija ja anomaaliaid ei täheldatud - peale pandi uus rihm - kas originaal, saan uurida, eeldan et originaal - sel juhul oli rihma purunedes ca viiendik rihmast veel rullikute peal (just mootoripoolne osa), kadunud oli ninapoolne osa peamiselt
3. "purunemine" - hommikul käima pannes kuulsin kapoti alt laperdamise häält, jätsin seisma, avastasin et rihma ninapoolne serv oli närida saanud mitmest kohast - oli ilmne et varsti on puruks, viisin ennetavalt Autodetail OÜ-sse, siis pandi peale uus rihm ja laiem pingutusrullik, jällegi rihm eeldan et oli originaal, uurin
Praegune olukord on sarnane 3. "purunemisele" ehk sain jaole, jälle teeb sellist laperdavat häält, pole veel töökotta viinud sest arvasin et tasub enne teadlikum olla.
Pildi tegin pimedas siis pole kindel kas vigastus on konkreetses kohas või ka mujal ja muud moodi - vaatan täna/homme uuesti valge päevaga. Niipalju näppisin ja nägin, et justkui ninapoolse külje esimese ja teise soone vahelt paistis juba rihma sees olev sinine vaheriba kui rihma külge painutasin veidi.
Loogiliselt võiks viia nüüd Pärnu Silberautosse - ja võimalik et viingi, aga igal juhul tahan end seekord ettevalmistada.
Ühesõnaga - uurin asja, raporteerin.