25-10-2017, 10:33 PM
Vaata hoolega (ja korraliku valgusega) üle KÕIK pinnad, mille vastu tolle paela esiserv võiks üleüldse ulatuda. Sedasi saab rihma närida mingi labane serv, mille vastu rihm mingil hetkel ulatab. Ventika tuulekoda, mootori aluskate, mingi vooliku klamber või kinnitus -mingi labane, kuid terava servaga asi. Üldiselt võiks sealt leida ka märgi hõõrdumisest.
Rihmaseibide esimesed servad libista kõik näpuga üle. Silm ei näe, näpp tunneb. Aga ole ettevaatlik - metallikisu oskab palju paha teha.
Geneka vabajooksusidur kontrolli üle - see ei tohiks küll säärasel viisil rihma närida, aga võib olla kaassüüdlane rihma hävimisel. Rihm on pikk ja kui sobivalt rihma seljas elada, võib see päris kenasti laperdama hakata.
Rihmaseibide esimesed servad libista kõik näpuga üle. Silm ei näe, näpp tunneb. Aga ole ettevaatlik - metallikisu oskab palju paha teha.
Geneka vabajooksusidur kontrolli üle - see ei tohiks küll säärasel viisil rihma närida, aga võib olla kaassüüdlane rihma hävimisel. Rihm on pikk ja kui sobivalt rihma seljas elada, võib see päris kenasti laperdama hakata.