21-10-2017, 11:39 AM
Tere
Mul oli suvel analoogne viperus küll w 203 -ga. Aga mootor ju sama. Miul ka läbisõit juba üle 300. Minul oli EGR jumala kinni jooksnud seal oli vaevalt pöidla jämedune auk kus kaudu mootor öhku sai. Mul muidugi peale kuut käivitust tuli avarii reziim kohe maha aga peale kahte korda pedaali vajutust oli jälle avarii reziimis. Diagnostika ütles et mootor saab lisa öhku ja lülitub avariisse. Omamoodi nagu vastuolus. Kuid peale egr puhastust läks asi ise korda tagasi. Mina kollektorit maha ei kiskunud selleks, kuigi peks ka selle kunagi ära puhastama, sest seal ka veel ühed klapid, mis töötavad koostöös EGR-ga. ja kuineed koos EGR iga kinni kiiluvad näiteks lahtisesse asendisse, siis vöibki mootor saada aru, et saab lisa öhku ja lükkab avariisse. Siiani igal juhul käib nagu kell mu auto. Soovitan sullgi see üle kontrollida.
Siim
Mul oli suvel analoogne viperus küll w 203 -ga. Aga mootor ju sama. Miul ka läbisõit juba üle 300. Minul oli EGR jumala kinni jooksnud seal oli vaevalt pöidla jämedune auk kus kaudu mootor öhku sai. Mul muidugi peale kuut käivitust tuli avarii reziim kohe maha aga peale kahte korda pedaali vajutust oli jälle avarii reziimis. Diagnostika ütles et mootor saab lisa öhku ja lülitub avariisse. Omamoodi nagu vastuolus. Kuid peale egr puhastust läks asi ise korda tagasi. Mina kollektorit maha ei kiskunud selleks, kuigi peks ka selle kunagi ära puhastama, sest seal ka veel ühed klapid, mis töötavad koostöös EGR-ga. ja kuineed koos EGR iga kinni kiiluvad näiteks lahtisesse asendisse, siis vöibki mootor saada aru, et saab lisa öhku ja lükkab avariisse. Siiani igal juhul käib nagu kell mu auto. Soovitan sullgi see üle kontrollida.
Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.