06-10-2017, 10:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-10-2017, 10:59 PM ja muutjaks oli aialipp.)
No egas midagi...
Käin siis oma jabura idee välja. Muidugi selgitan miks selline teooria üldse vett võiks pidada enne kui keegi mu idiootsuse peale kisama paneb .
Käis peast läbi siis järgmine mõte:
Kuna su teemas on kirjas, et kolin kostub teatavatel pööretel ning mehaanika on töökorras, surveid ei teki ning vedelikud püsivad normis, võiks pakkuda mingit sorti vibratsiooni. Eelnevalt lugesin, et sul oli antud masinal peal vana mootor, millel mahlad küllaltki segamini. Kui nüüd edasi spekuleerida, siis on võimalik, et vana mootoriga väljus heitgaasidega ka piisavalt palju õli väljalaskesüsteemi. Selle tulemusena võiks arvata, et katalüsaatoris keraamilise kärje ümber olev asbestkangas on saanud õli. Üldiselt on tegemist ülikõrget temperatuuri taluva materjaliga aga kui seda piisavalt õliga leotada, hakkab see kõrgel temperatuuril lagunema. Sama moodi on keraamilise kärjega. Selle küljest võib põleda tükke lahti. Kui nüüd teatavatel pööretel õige vibratsioon tekitada võiks see keraamika metallist püti sees hakata kolisema. Taha poole kosta ei oleks nii palju ilmselt, sest summuti mataks heli ära. Raami läbi ka ei kostuks, sest väljalasketorustik on kummist kandurite peal. Sellisel juhul oleks helil ainuke võimalus liikuda mootori suunas tagasi.
See kõik võiks olla võimalik kui sul on katalüsaator all ja summutijooks koos sellega vana mootori ajast.
Praktikast lähtuvalt võin öelda, et analoogseid anomaaliaid olen varemgi kohanud. Sitt kütus, õli väljalaskes jms võib teha igasugust pahandust. Lisaks sellele, et kärjed lahti põlevad, on ka juhus olnud kus kärg on olnud nii umbes ja mitte üks vana kurat ka ei saanud aru mis autol viga oli, et ei jaksa edasi minna ja nii ja naa... .
Kontrollida saad lihtsalt. Kui on võmalus lase summutijooks lahti enne katti. Kui see pole võimalik, siis kummihaamer kätte ja kolistama auto alla .
Kontrollida võid ka ventika viskosidurit (kuna sa arvad heli kostuvat moori eest otsast). Nende puhul on ka juhuseid kus need hakkavad kolisema enne koostöö lõpetamist .
Välja pakutud võimalused on mõlemad parasjagu "long shot" aga miks mitte proovida...
Käin siis oma jabura idee välja. Muidugi selgitan miks selline teooria üldse vett võiks pidada enne kui keegi mu idiootsuse peale kisama paneb .
Käis peast läbi siis järgmine mõte:
Kuna su teemas on kirjas, et kolin kostub teatavatel pööretel ning mehaanika on töökorras, surveid ei teki ning vedelikud püsivad normis, võiks pakkuda mingit sorti vibratsiooni. Eelnevalt lugesin, et sul oli antud masinal peal vana mootor, millel mahlad küllaltki segamini. Kui nüüd edasi spekuleerida, siis on võimalik, et vana mootoriga väljus heitgaasidega ka piisavalt palju õli väljalaskesüsteemi. Selle tulemusena võiks arvata, et katalüsaatoris keraamilise kärje ümber olev asbestkangas on saanud õli. Üldiselt on tegemist ülikõrget temperatuuri taluva materjaliga aga kui seda piisavalt õliga leotada, hakkab see kõrgel temperatuuril lagunema. Sama moodi on keraamilise kärjega. Selle küljest võib põleda tükke lahti. Kui nüüd teatavatel pööretel õige vibratsioon tekitada võiks see keraamika metallist püti sees hakata kolisema. Taha poole kosta ei oleks nii palju ilmselt, sest summuti mataks heli ära. Raami läbi ka ei kostuks, sest väljalasketorustik on kummist kandurite peal. Sellisel juhul oleks helil ainuke võimalus liikuda mootori suunas tagasi.
See kõik võiks olla võimalik kui sul on katalüsaator all ja summutijooks koos sellega vana mootori ajast.
Praktikast lähtuvalt võin öelda, et analoogseid anomaaliaid olen varemgi kohanud. Sitt kütus, õli väljalaskes jms võib teha igasugust pahandust. Lisaks sellele, et kärjed lahti põlevad, on ka juhus olnud kus kärg on olnud nii umbes ja mitte üks vana kurat ka ei saanud aru mis autol viga oli, et ei jaksa edasi minna ja nii ja naa... .
Kontrollida saad lihtsalt. Kui on võmalus lase summutijooks lahti enne katti. Kui see pole võimalik, siis kummihaamer kätte ja kolistama auto alla .
Kontrollida võid ka ventika viskosidurit (kuna sa arvad heli kostuvat moori eest otsast). Nende puhul on ka juhuseid kus need hakkavad kolisema enne koostöö lõpetamist .
Välja pakutud võimalused on mõlemad parasjagu "long shot" aga miks mitte proovida...