05-10-2017, 02:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-10-2017, 02:23 PM ja muutjaks oli -Liitlane-.)
Pihustitorud ühekaupa lahti keerates kolin ei muutu.
Kondoom katki ei ole läinud, paisupaagile paigaldades.
Hetkel on G taaskord äratatud, rõõm oli tõdeda, et ÜV poiste juurde käies ei esinenud peale kahte aastat seismist mitte ühtegi viga. Tore. Natukene tahmaosakesi oli palju aga siis sai puhtaks ära köhitud lõõrid ja sai ka see paika ilusti.
Sõidan ringi, mõtlen, et mida ma selle kolinaga edasi teen. Madalal pöördel seda teravat kolinat ei ole. Tuleb umbes 2000rpm peal eriti teravalt sisse.
Praegu vedelikud peale u 50-100km läbides normis.
Peale seda, kui leidsin kinnise karteri tuulutuse toru, siis kadus ka üleliigne surve ja tossamine ära (täitsa eeskujulikult töötab praegu see masin va. see kolin).
Kui kellelgi on esimese otsa W463 salongi ventilaatori kiiruse reguleerimise nuppu üle, siis võib seda kah pakkuda (mul praegu ainult seal juhtmeposu). Originaalkood 6675450204 aga ehk keegi oskab öelda, kas sobib ka mõne sõiduka oma?
Kondoom katki ei ole läinud, paisupaagile paigaldades.
Hetkel on G taaskord äratatud, rõõm oli tõdeda, et ÜV poiste juurde käies ei esinenud peale kahte aastat seismist mitte ühtegi viga. Tore. Natukene tahmaosakesi oli palju aga siis sai puhtaks ära köhitud lõõrid ja sai ka see paika ilusti.
Sõidan ringi, mõtlen, et mida ma selle kolinaga edasi teen. Madalal pöördel seda teravat kolinat ei ole. Tuleb umbes 2000rpm peal eriti teravalt sisse.
Praegu vedelikud peale u 50-100km läbides normis.
Peale seda, kui leidsin kinnise karteri tuulutuse toru, siis kadus ka üleliigne surve ja tossamine ära (täitsa eeskujulikult töötab praegu see masin va. see kolin).
Kui kellelgi on esimese otsa W463 salongi ventilaatori kiiruse reguleerimise nuppu üle, siis võib seda kah pakkuda (mul praegu ainult seal juhtmeposu). Originaalkood 6675450204 aga ehk keegi oskab öelda, kas sobib ka mõne sõiduka oma?