30-09-2017, 01:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-09-2017, 01:03 PM ja muutjaks oli hents99.)
Keti venimine ja õlivahetus?
Kuna olen tegelenud tuuninguga, siis paar sarnast tähelepanekut...
Nt tuunid mootorit ja pärast ca aastat klient teavitab, et tal nüüd rullikud teevad häält, sillapulgad kulunud ja esindus ei taha tegeleda, sest Auto on “chipitud “ ja kõik edasised vead saavad alguse just sealt...
Sama lugu keti venimise vms. Lihtsalt sama mõõduga/materjaliga=sama tugev kett kestab erinevatel mootoritel erinevalt. Vastus pole õlivahetuses vms. Võrreldes vanade nö pommikindlate mootoritega on tänapäevasemad ka 2-3x suurema väändega.
Täna arendab 4-silindriline mootor vabalt 500-600Nm, jookseb 1-realisel ketil ja lisaks õli- kütusepumbale veel mitu agregaati, mis on jällegi takistuseks.
Teine asi on veel hambumise kulumine....
Paari aasta tagant (ca 100k km) ketti vahetada pole ju teab, mis kulu hoolduse mõttes.
Ega ketikomplekt nendele tuhandeid ei maksa nagu nt vanade mb mootorite omadele...
Kuna olen tegelenud tuuninguga, siis paar sarnast tähelepanekut...
Nt tuunid mootorit ja pärast ca aastat klient teavitab, et tal nüüd rullikud teevad häält, sillapulgad kulunud ja esindus ei taha tegeleda, sest Auto on “chipitud “ ja kõik edasised vead saavad alguse just sealt...
Sama lugu keti venimise vms. Lihtsalt sama mõõduga/materjaliga=sama tugev kett kestab erinevatel mootoritel erinevalt. Vastus pole õlivahetuses vms. Võrreldes vanade nö pommikindlate mootoritega on tänapäevasemad ka 2-3x suurema väändega.
Täna arendab 4-silindriline mootor vabalt 500-600Nm, jookseb 1-realisel ketil ja lisaks õli- kütusepumbale veel mitu agregaati, mis on jällegi takistuseks.
Teine asi on veel hambumise kulumine....
Paari aasta tagant (ca 100k km) ketti vahetada pole ju teab, mis kulu hoolduse mõttes.
Ega ketikomplekt nendele tuhandeid ei maksa nagu nt vanade mb mootorite omadele...
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering