25-09-2017, 09:10 PM
(25-09-2017, 07:00 PM)väikemees Kirjutas: ...
Kas auto on avariiline olnud või mitte, see ei ole üldse oluline. Oluline on kui hästi on taastatud ja kui suure avarii näiteks on läbinud, et siis kõrvale hoida.
See asi, et läbisõit keritud ja hooldusraamat võltsitud?
...
Seesamune, et.... Ega Sa ometi ei tahtnud öelda, et korraliku auto otsija peab lõuad pidadama ja sulleritest autoärikaid ei tohi kritiseerida...
Ei ole nõus! Sulidel tulebki elu põrguks teha.
Hea auto müüb ennast ise maha, nigelat eksemplari on vaja müüa epiteetidega "otse Saksast" või "kerimata läbisõit" või "roostevaba". Teemaksoleval autol on õige mitmes kohas paneelivahe lähemat uurimist vajav ning ikkagi häirib mind keskkonsooli irvitamine. Ühel heas toonuses autol sääraseid asju minusugune poolpime pensionieelik avastada ei peaks suutma.
Mitte ükski müügiks tehtud avariiremont ei kannata lähemat uurimist. Hästi tehakse ainult endale, mitte kasumi teenimise eesmärgil. Seega on ikka vahe küll, kas auto on jälgede peitmiseks värskelt üle tuisatud või on nii odomeeter kui väliskest jäetud ausalt näppimata.