25-09-2017, 07:00 PM
Mis see Leedu ajalugu loeb? Saksast võid veel hullemat jama saada. Need lõunamaa inimesed on ettevõtlikud selliste asjadega. Käi kohapeal ära Leedus, siis näed oma silmaga mis seal toimub. Platsilt saad puhtaks lakutud auto enamasti ja hommikult tulevad transpordiga autod, millel ei ole veel puhastust tehtud. Seda mida jahitakse, et kasumiga maha müüa.
Kas auto on avariiline olnud või mitte, see ei ole üldse oluline. Oluline on kui hästi on taastatud ja kui suure avarii näiteks on läbinud, et siis kõrvale hoida.
See asi, et läbisõit keritud ja hooldusraamat võltsitud? Mine sinna samale platsile ja näed. Leedukad ei viitsi isegi hooldusraamatuid võltsida, need lihtsalt visatakse ära ja keritakse vähe läbisõitu. Need mis hooldusraamatuga on, need on seal platsil ka kaks korda kallimad.
Takso... Kas taksojuhid lõhuvad oma autosid? Sellega kaasnevad pigem muud probleemid ja ega taksojuht nüüd seda viimast roima ka kasutuses hoia. Töövahend peab kindel olema. Eks suurel läbisõidul on agasid, kuid kas osta hooldusraamatuga 500tuh läbisõiduga või keritud 250tuh.
Loota võid, et läbisõit on reaalne. Näiteks töökaaslasel oli 1996 aasta W210, E200 või midagi sellist. Õige läbisõit oli vist 150tuh, kuna ta ise ainuke omanik olnud. Müüs Norras 700 euroga ja lõpuks läks lammutusse.
Mis ma tahan öelda, et ega pildi järgi ei saa autot osta. Tuleb kohapeale minna ja vaadata!
Mõni hooldab oma autot korralikult, teine venitab viimase piirini ja müüb maha. Näinud ka selliseid.
Kuidas tulevad Saksamaalt autod?! Leedu märke saad juurde siis, kui autole transiitnumbrid teed Leedus ja ongi päritolumaa Leedu.
Kasutaja marts võib-olla nüüd käib kohapeal vaatamas ja avastab, et selline maasikas ja on üliõnnelik.
Kas auto on avariiline olnud või mitte, see ei ole üldse oluline. Oluline on kui hästi on taastatud ja kui suure avarii näiteks on läbinud, et siis kõrvale hoida.
See asi, et läbisõit keritud ja hooldusraamat võltsitud? Mine sinna samale platsile ja näed. Leedukad ei viitsi isegi hooldusraamatuid võltsida, need lihtsalt visatakse ära ja keritakse vähe läbisõitu. Need mis hooldusraamatuga on, need on seal platsil ka kaks korda kallimad.
Takso... Kas taksojuhid lõhuvad oma autosid? Sellega kaasnevad pigem muud probleemid ja ega taksojuht nüüd seda viimast roima ka kasutuses hoia. Töövahend peab kindel olema. Eks suurel läbisõidul on agasid, kuid kas osta hooldusraamatuga 500tuh läbisõiduga või keritud 250tuh.
Loota võid, et läbisõit on reaalne. Näiteks töökaaslasel oli 1996 aasta W210, E200 või midagi sellist. Õige läbisõit oli vist 150tuh, kuna ta ise ainuke omanik olnud. Müüs Norras 700 euroga ja lõpuks läks lammutusse.
Mis ma tahan öelda, et ega pildi järgi ei saa autot osta. Tuleb kohapeale minna ja vaadata!
Mõni hooldab oma autot korralikult, teine venitab viimase piirini ja müüb maha. Näinud ka selliseid.
Kuidas tulevad Saksamaalt autod?! Leedu märke saad juurde siis, kui autole transiitnumbrid teed Leedus ja ongi päritolumaa Leedu.
Kasutaja marts võib-olla nüüd käib kohapeal vaatamas ja avastab, et selline maasikas ja on üliõnnelik.