24-09-2017, 10:40 PM
Vahetatud sai kogu siduriosa st ka hooratas. Viimane mingilt häält küll ei teinud, lõtk on kaks hammast. Kett tegi küll juba häält, selle venivust ei oska hinnata kuid taldade sisse on kohati ca 0.5 mm paksused sooned sisse kulunud.
Paljuski mõjutab meie elus valikuid lapse- või noorukiea avastused. Minule hakkas MB kui mark sel ajal muljet avaldama. Tookord sai läbi vanemate kokku puututud W114, 115 ja 124. 124 tundus eriti äge. Vast sellepärast on mulle olnud südamelähedane 500E. Nüüd võib öelda, et 114, 115 on samuti hoolt ja säilitamist väärt. Vanemate MB korral avaldab eriti muljet neisse investeeritud inseneritöö. Hobiauto hoidmise vaatenurgast on vanematel autodel eelis uuemate elektroonikat jmt olevate suguvendade ees.
Igal juhul peab seda sorti autol stiilsust olema.
Aga inseneritöö headuse ja õnnestumise hindamiseks on vaja ka võrdlust, VW ongi selleks. Midagi pole asendatud ega välistatud.
Paljuski mõjutab meie elus valikuid lapse- või noorukiea avastused. Minule hakkas MB kui mark sel ajal muljet avaldama. Tookord sai läbi vanemate kokku puututud W114, 115 ja 124. 124 tundus eriti äge. Vast sellepärast on mulle olnud südamelähedane 500E. Nüüd võib öelda, et 114, 115 on samuti hoolt ja säilitamist väärt. Vanemate MB korral avaldab eriti muljet neisse investeeritud inseneritöö. Hobiauto hoidmise vaatenurgast on vanematel autodel eelis uuemate elektroonikat jmt olevate suguvendade ees.
Igal juhul peab seda sorti autol stiilsust olema.
Aga inseneritöö headuse ja õnnestumise hindamiseks on vaja ka võrdlust, VW ongi selleks. Midagi pole asendatud ega välistatud.
Cl55 AMG