24-09-2017, 06:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-09-2017, 06:31 PM ja muutjaks oli Ogadik.)
Käigukastil oli probleemiks 3-k sünkronisaator, mis kiirema käigu vahetuse korral ei toiminud ja käik läks raginaga sisse.
Tuli välja, et eelnevalt on vist kiireid käiguvahetusi harrastatud vmt. Sünkronisaatori välimine võru oli kulunud ja isegi kohati pragunenud. Sisemine võru oli sinine. Ls on paberite ja kontrolli järgi ca 140 tuh, auto Rootsist toodud.
Sidur oli ka sellele läbisõidule vastavalt kulunud (nii ma arvan, vw logod peal).
Mootoriketi vahetus oli ka õige koos kastiremondiga teha, sest see eeldab kasti maha võtmist. Kett on n/ö mootori tagaotsas.
Tuli välja, et eelnevalt on vist kiireid käiguvahetusi harrastatud vmt. Sünkronisaatori välimine võru oli kulunud ja isegi kohati pragunenud. Sisemine võru oli sinine. Ls on paberite ja kontrolli järgi ca 140 tuh, auto Rootsist toodud.
Sidur oli ka sellele läbisõidule vastavalt kulunud (nii ma arvan, vw logod peal).
Mootoriketi vahetus oli ka õige koos kastiremondiga teha, sest see eeldab kasti maha võtmist. Kett on n/ö mootori tagaotsas.
Cl55 AMG