24-09-2017, 02:15 PM
Mina olen seisupidurit reguleerinud nii, et tõmban või vajutan (W201 ja S124 vastavalt) seisupiduri 2 nõxu võrra peale, siis keeran rataste juurest klotsid täiesti trumli vastu, nii et käsitsi rattaid keerata ei jaxa, seejärel vabastan seisupiduri ja kontrollin, kas käsitsi jaxan ratast ringi keerata. Ülevaatuspunktid on siiamaani alati rahule jäänud. See muidugi eeldab, et kettad ja klotsid on heas korras ja ei ole kasutamatusest või eelnevast valest reguleeringust roostes, kulunud, klaasistunud.
Viimane kord kui mul ülevaatusel seisupiduriga probleem oli, selgus süsteemi lahti võttes, et keegi meistrimees oli ühelt poolt käsipiduri süsteemi eemaldanud ja trossi rummu külge kinni keevitanud, et teine pool toimix. Õnnex polnud keevitus eriti hea ja murdus kruvika abil lahti, trossi vahetasin välja ja komplekteerisin vanadest varudest süsteemi uuesti kokku, reguleerisin paika ja läbisin ülevaatuse.
Viimane kord kui mul ülevaatusel seisupiduriga probleem oli, selgus süsteemi lahti võttes, et keegi meistrimees oli ühelt poolt käsipiduri süsteemi eemaldanud ja trossi rummu külge kinni keevitanud, et teine pool toimix. Õnnex polnud keevitus eriti hea ja murdus kruvika abil lahti, trossi vahetasin välja ja komplekteerisin vanadest varudest süsteemi uuesti kokku, reguleerisin paika ja läbisin ülevaatuse.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!