23-09-2017, 08:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-11-2017, 01:46 PM ja muutjaks oli Ogadik.)
Kuigi võin ennast Mercedes-Benz pooldajaks pidada, püüan siiski olla avatud ka alternatiividele.
Ma eelistan siiski tavapärasest eristuvaid mudeleid, seekord jäi mul juhuslikult silma ja lõpuks ka sai istumise alla 2006.a. VW Golf R32. Auto on mõeldud eelkõige n/ö hobiautoks.
Tegemist on viimase VR6-tüüpi mootoriga ehk vabalt hingav "kitsas" V6. Selle mudeli kõige silmatorkavam õigemini kõrvakuuldav on summutist tulev "muusika". Selle tämbri peaks olema kaugelt äratuntav. Ühtlasi on see ka ühe ajajärgu lõpp mootoriehituses st suuremate vabalthingavate mootorite soosimine.
Auto on pärit Rootsist, värvus must, haldexi neliveoga ja käsikastiga. Tuleb välja, et selline konfiguratsioon on tavapärasest vähem esinev, eriti just käsikast. MNT ameti 2016 lõpu seisuga oli Eestis registreeritud kokku 11 r32.
Veelkord sai kinnitust, et automüüjate arusaam "heas korras" autost on suure tõlgenduse varuga.
Selleks, auto oleks minu silmis ligilähedaseltki hea korras tuli võtta ette pikem remondi/hoolduse teekond. Nüüdseks on vahetatud mootorikett, terve sidurikomplekt remonditud käigukast ja veermik. Lisaks veel palju pisidetaile ja hooldused.
Kindlasti on kusagil miski piir milleni on mõistlik vanemat autot (jah, 10+ aastat ikkagi) vuntsida. Remondi, hoolduse jmt autot uueks ei saa.
Aja ja võimaluste puuduse tõttu on suurem osa tööst tehtud remondiettevõtetes. See muidugi rahakotile hästi ei mõju ja siinkohal avaldan tunnustust nendele kes oma kätega auto tervist parandavad. Aga seda enam tuleb nautida neid asju mis ise korda tehtud või vahetatud.
Ma eelistan siiski tavapärasest eristuvaid mudeleid, seekord jäi mul juhuslikult silma ja lõpuks ka sai istumise alla 2006.a. VW Golf R32. Auto on mõeldud eelkõige n/ö hobiautoks.
Tegemist on viimase VR6-tüüpi mootoriga ehk vabalt hingav "kitsas" V6. Selle mudeli kõige silmatorkavam õigemini kõrvakuuldav on summutist tulev "muusika". Selle tämbri peaks olema kaugelt äratuntav. Ühtlasi on see ka ühe ajajärgu lõpp mootoriehituses st suuremate vabalthingavate mootorite soosimine.
Auto on pärit Rootsist, värvus must, haldexi neliveoga ja käsikastiga. Tuleb välja, et selline konfiguratsioon on tavapärasest vähem esinev, eriti just käsikast. MNT ameti 2016 lõpu seisuga oli Eestis registreeritud kokku 11 r32.
Veelkord sai kinnitust, et automüüjate arusaam "heas korras" autost on suure tõlgenduse varuga.
Selleks, auto oleks minu silmis ligilähedaseltki hea korras tuli võtta ette pikem remondi/hoolduse teekond. Nüüdseks on vahetatud mootorikett, terve sidurikomplekt remonditud käigukast ja veermik. Lisaks veel palju pisidetaile ja hooldused.
Kindlasti on kusagil miski piir milleni on mõistlik vanemat autot (jah, 10+ aastat ikkagi) vuntsida. Remondi, hoolduse jmt autot uueks ei saa.
Aja ja võimaluste puuduse tõttu on suurem osa tööst tehtud remondiettevõtetes. See muidugi rahakotile hästi ei mõju ja siinkohal avaldan tunnustust nendele kes oma kätega auto tervist parandavad. Aga seda enam tuleb nautida neid asju mis ise korda tehtud või vahetatud.
Cl55 AMG