18-09-2017, 12:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-09-2017, 12:52 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Hei, ma muidu ei julgekski targutada, aga omasin mõni aeg tagasi 125 kw 2010 aasta 220 CDI BlueEfficiency autot ja sellele ei oleks kuskile osanud Blued Addida. 
Ühtlasi ei leidnud ka auto kasutusjuhendist vastavale teemale mingit vihjet ja seega ma oletan, et vähemalt sinnamaani olid OM651 mootorid veel täiesti "tavalised", kui kõik nende muud probleemid välja arvata.
Keegi targem võiks üheselt "kuskil" välja tuua, mis ajal ja mis mootoritele AdBlue tekkis, sest näiteks ka lõpuotsa W211 E 300 CDI oli nime poolest koguni BlueTec (http://www.autobild.de/artikel/test-merc...72705.html), kuid ilma kemikaalilisanditeta. Samasugust veiderdamist on toimunud niivõrd palju, et kui keegi selle temaatika lahti kirjutaks, oleks meiesugustel tulevikus hea lugeda ja teada.
Tauno
Jahah, ise küsin, ise vastan, osaliselt.
BlueEfficiency = meetmete pakett kütusekulu ja sellest tulenevalt heitgaaside ning ökoloogilise jalajälje vähendamiseks = suuresti lihtsalt välja mõeldud turundussõna ökonoomsemate autode jaoks ja selle märgistuse said suhteliselt kõik MB diislid endale mingil hetkel külge.
BlueTec = juba päriselt nö "blue" ehk enamasti kusihappelisandi abil (kuid mõnel harval juhul mitte) oluliselt vähendatud NOx heitgaasidega autod, mis täidavad EURO6 normi.
Sellest tulenevalt julgen väita, et BlueEfficiency oli endiselt suhteliselt "lollikindel" valik, kui selle ajastu mootoreid oma muredega üldse niimoodi nimetada saab. Selles osas on isand v6sa jutus muidugi õige mõte, et vanad mootorid olid lihtsamad hooldada ning vastupidavamad, ent kui valikus on uuemad autod, ei pea vähemalt BlueEfficiency silti ennast eriti kartma.
Tauno

Ühtlasi ei leidnud ka auto kasutusjuhendist vastavale teemale mingit vihjet ja seega ma oletan, et vähemalt sinnamaani olid OM651 mootorid veel täiesti "tavalised", kui kõik nende muud probleemid välja arvata.
Keegi targem võiks üheselt "kuskil" välja tuua, mis ajal ja mis mootoritele AdBlue tekkis, sest näiteks ka lõpuotsa W211 E 300 CDI oli nime poolest koguni BlueTec (http://www.autobild.de/artikel/test-merc...72705.html), kuid ilma kemikaalilisanditeta. Samasugust veiderdamist on toimunud niivõrd palju, et kui keegi selle temaatika lahti kirjutaks, oleks meiesugustel tulevikus hea lugeda ja teada.

Tauno
Jahah, ise küsin, ise vastan, osaliselt.
BlueEfficiency = meetmete pakett kütusekulu ja sellest tulenevalt heitgaaside ning ökoloogilise jalajälje vähendamiseks = suuresti lihtsalt välja mõeldud turundussõna ökonoomsemate autode jaoks ja selle märgistuse said suhteliselt kõik MB diislid endale mingil hetkel külge.
BlueTec = juba päriselt nö "blue" ehk enamasti kusihappelisandi abil (kuid mõnel harval juhul mitte) oluliselt vähendatud NOx heitgaasidega autod, mis täidavad EURO6 normi.
Sellest tulenevalt julgen väita, et BlueEfficiency oli endiselt suhteliselt "lollikindel" valik, kui selle ajastu mootoreid oma muredega üldse niimoodi nimetada saab. Selles osas on isand v6sa jutus muidugi õige mõte, et vanad mootorid olid lihtsamad hooldada ning vastupidavamad, ent kui valikus on uuemad autod, ei pea vähemalt BlueEfficiency silti ennast eriti kartma.

Tauno