18-09-2017, 10:49 AM
Miks Sa seda taksot nii kardad?
S210 kestab pool milli ära.
Kui mootorikatete all muda ei ole ja kogu elekter töötab, siis pole ju vahet. R6 on lollikindel vanakooli tseedeeii (ja mitte teedeeii, eksole), mille otsas olev viiekäiguline automaat on raskestitapetav.
Kui autot üles tõstes roostet ei paista (näiteks esislla esimese, radikaaluse tala pealt), siis on lootust.
Kliimapaneeli ekraani vahetus on väike mure, I põlve Comandi saab ka kaasaegsema vastu mõnesaja € vahetada. Käigukangi ümber olev paneel istub kahtlaselt - seal on mingit keemiat tehtud.
Hooldusraamat on makulatuur, nii vanale ei anna vist Silber elektroonilist ka.
Mina viiks Lesvenisse - nad üldiselt teavad, mida vana MB puhul vaadata. Silberis ma enam nii kindel ei ole
S210 kestab pool milli ära.
Kui mootorikatete all muda ei ole ja kogu elekter töötab, siis pole ju vahet. R6 on lollikindel vanakooli tseedeeii (ja mitte teedeeii, eksole), mille otsas olev viiekäiguline automaat on raskestitapetav.
Kui autot üles tõstes roostet ei paista (näiteks esislla esimese, radikaaluse tala pealt), siis on lootust.
Kliimapaneeli ekraani vahetus on väike mure, I põlve Comandi saab ka kaasaegsema vastu mõnesaja € vahetada. Käigukangi ümber olev paneel istub kahtlaselt - seal on mingit keemiat tehtud.
Hooldusraamat on makulatuur, nii vanale ei anna vist Silber elektroonilist ka.
Mina viiks Lesvenisse - nad üldiselt teavad, mida vana MB puhul vaadata. Silberis ma enam nii kindel ei ole