07-09-2017, 05:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-09-2017, 05:57 PM ja muutjaks oli cobravello.)
Mul on manuaalkastiga, nii et asi ikka mootoris, mitte selles et käigukast valesti vahetaks.
Seda ma hästi ei usu, et tahhokas nii palju valetaks. Sõites on kohe tunda, et liiga vara saavad pöörded otsa. Lisaks kohapeal gaasi andes istub seier päristäpselt selle 4000 peal, kus seistes piiraja olema peakski. Veidi teine teema muidugi, aga mul oli ka üks BMW, millel piiraja 6500 asemel 5500ni käis ja seal oli samamoodi väga tuntav sõites, et kasutatavate pöörete vahemik liiga väike. Tookord oli asi seotud engine swapiga, nii et siin sarnane teema olla ei saa.
See on üldteada värk, et ABSiga ringiajad on aeglasemad kui ilma (kui just väga uuekooli tark ABS ei ole), kuna ABS sekkub veidi enne kui rehvidel pidamine otsa saab, seega piiri peal sõita ei saa. Aga ma ei saanud aru, et mis ABS-i teemat ei usu - kas ei usu, et ABS ja mootori pöörded on seotud? Võimalik jah et ei ole, ma igaks juhuks panin selle lisainfo kirja. Tean, et mõnedel autodel veojõukontroll ja mõnedel isegi spidomeeter on ABSiga seotud ja kui ABS ei tööta (näiteks mõni rattaandur läbi vms) siis lakkavad ka teised süsteemid töötamast, ja kuna kogu autot juhib tark aju, siis ei julgenud välistada, et ehk too võib panna ka mootori mingisse safe mode režiimi. Jällegi BMW pealt ka selline kogemus olemas.
Seda ma hästi ei usu, et tahhokas nii palju valetaks. Sõites on kohe tunda, et liiga vara saavad pöörded otsa. Lisaks kohapeal gaasi andes istub seier päristäpselt selle 4000 peal, kus seistes piiraja olema peakski. Veidi teine teema muidugi, aga mul oli ka üks BMW, millel piiraja 6500 asemel 5500ni käis ja seal oli samamoodi väga tuntav sõites, et kasutatavate pöörete vahemik liiga väike. Tookord oli asi seotud engine swapiga, nii et siin sarnane teema olla ei saa.
See on üldteada värk, et ABSiga ringiajad on aeglasemad kui ilma (kui just väga uuekooli tark ABS ei ole), kuna ABS sekkub veidi enne kui rehvidel pidamine otsa saab, seega piiri peal sõita ei saa. Aga ma ei saanud aru, et mis ABS-i teemat ei usu - kas ei usu, et ABS ja mootori pöörded on seotud? Võimalik jah et ei ole, ma igaks juhuks panin selle lisainfo kirja. Tean, et mõnedel autodel veojõukontroll ja mõnedel isegi spidomeeter on ABSiga seotud ja kui ABS ei tööta (näiteks mõni rattaandur läbi vms) siis lakkavad ka teised süsteemid töötamast, ja kuna kogu autot juhib tark aju, siis ei julgenud välistada, et ehk too võib panna ka mootori mingisse safe mode režiimi. Jällegi BMW pealt ka selline kogemus olemas.