01-09-2017, 10:03 AM
Seisupiduri reguleerimise loogika on reeglina paljudel eraldi trummelpidureid seisupidurina kasutatavatel autodel selline, et esiteks tross lõdvaks lasta, teiseks klotsid paika reguleerida (st kõigepealt klots trumli vastu keerata ning siis niipalju tagasi, et ratas vabalt käiks) ning kolmandaks tross uuesti pingule reguleerida. Kui trossi reguleerimine vahele jätta, siis võib vanade autodega juhtuda küll, et pidurihoova käik jääb lühikeseks ning pidurdusjõud on erinevad, st pidurdab see pool, kus mehhanism kergemini liigub. St klotsid on küll vastu ketast reguleeritud, kuid klotse laiali lükkav mehhanism on oma töövahemikust väljas ja selle käik ei ole enam piisav, et pidurid rakenduksid.
Ma ei taha sugugi uskuda, et 124-l üldse trossi reguleerimine puudub. Kuskilt peab saama trossi pingule reguleerida.
W210-l näiteks on automaatne trossi reguleerimine tagumise istme all, mis tuleb siis enne klotside reguleerimist lõdvaks lasta. Pärast paika läheb ise, kui seisupidur paar korda peale lükata.
Ma ei taha sugugi uskuda, et 124-l üldse trossi reguleerimine puudub. Kuskilt peab saama trossi pingule reguleerida.
W210-l näiteks on automaatne trossi reguleerimine tagumise istme all, mis tuleb siis enne klotside reguleerimist lõdvaks lasta. Pärast paika läheb ise, kui seisupidur paar korda peale lükata.