31-08-2017, 10:25 AM
Endal on W204 220 CDI ja tuttavatel on olnud nii tagaveolist 320 CDId kui ka 4Matic versioone.
220 CDI 2008-2009 aastast on väga töökindel sõiduk: mootor OM646 oma tootmise lõpuajast, käigukast 722.6 jällegi tootmise lõpuajast, veermik ja sillad vastupidavad. Dünaamika on tavaolude jaoks piisav, aga mitte midagi erilist. Ökonoomsuse mõttes uuematest mudelitest (milledes OM 651 mootor) kehvem (maanteel 5,2 - 6 l/100 km olenevalt sõidumaneerist; linnas 7-10 l/100 km olenevalt liiklusest ja sõidumaneerist), aga selle kompenseerib suurem töökindlus.
320 CDI on dünaamika mõttes juba pigem sarnane mu W210 AMG mudelile. Sel on 7-käiguline kast (mis on üldjuhul sujuvam ja kiirema reageerimisega) ja neljasilindrilisest oluliselt rohkem momenti (loe kiirendust). Lisaks tekitab V6 mootor ikkagi juba luksusauto tunde, millest neljasilindriliste puhul oluliselt puudu jääb. Kütust neelab suurem diisel maanteel ca 0,5 - 1,5 l /100 km enam , linnas on vahe suurem.
Hoolduskulude osas ei ole neil kahel otsustavat vahet - ülalpidamiskulude osas siiski küll. Süda ostaks alati V6-e, aga mõistus piirduks 220 CDI-ga. Nii lihtne see otsus ongi.
W204 hooldusajalugu on digitaalselt Daimleri serveris ja paberkandjal peaksid olemas olema vastavad hooldusväljatrükid (viimase hoolduse andmed ja üldandmed eelmiste hoolduste kohta). Tavapärast raamatut ei ole. Kui digitaalne hooldusajalugu on puudu, siis on põhjust turuhinnast oluliselt vähem maksta või minema kõndida.
Nagu kellegi eespool kõneleja mainitud, siis proovisõitu tuleks alustada külma mootoriga ja vaadata , kuidas kast vahetab (5-ne toob külmalt esile väikse jõnksatuse 1-2 ja 2-3 vahetusel, 7-ne on sujuvam) ja kindlasti proovida ka nii soojalt kui külmalt kerge gaasiga ühtlaselt kiirendada, et tunda, kas hüdrotrahvo sidur võib mingi värinat tekitada.
220 CDI 2008-2009 aastast on väga töökindel sõiduk: mootor OM646 oma tootmise lõpuajast, käigukast 722.6 jällegi tootmise lõpuajast, veermik ja sillad vastupidavad. Dünaamika on tavaolude jaoks piisav, aga mitte midagi erilist. Ökonoomsuse mõttes uuematest mudelitest (milledes OM 651 mootor) kehvem (maanteel 5,2 - 6 l/100 km olenevalt sõidumaneerist; linnas 7-10 l/100 km olenevalt liiklusest ja sõidumaneerist), aga selle kompenseerib suurem töökindlus.
320 CDI on dünaamika mõttes juba pigem sarnane mu W210 AMG mudelile. Sel on 7-käiguline kast (mis on üldjuhul sujuvam ja kiirema reageerimisega) ja neljasilindrilisest oluliselt rohkem momenti (loe kiirendust). Lisaks tekitab V6 mootor ikkagi juba luksusauto tunde, millest neljasilindriliste puhul oluliselt puudu jääb. Kütust neelab suurem diisel maanteel ca 0,5 - 1,5 l /100 km enam , linnas on vahe suurem.
Hoolduskulude osas ei ole neil kahel otsustavat vahet - ülalpidamiskulude osas siiski küll. Süda ostaks alati V6-e, aga mõistus piirduks 220 CDI-ga. Nii lihtne see otsus ongi.
W204 hooldusajalugu on digitaalselt Daimleri serveris ja paberkandjal peaksid olemas olema vastavad hooldusväljatrükid (viimase hoolduse andmed ja üldandmed eelmiste hoolduste kohta). Tavapärast raamatut ei ole. Kui digitaalne hooldusajalugu on puudu, siis on põhjust turuhinnast oluliselt vähem maksta või minema kõndida.
Nagu kellegi eespool kõneleja mainitud, siis proovisõitu tuleks alustada külma mootoriga ja vaadata , kuidas kast vahetab (5-ne toob külmalt esile väikse jõnksatuse 1-2 ja 2-3 vahetusel, 7-ne on sujuvam) ja kindlasti proovida ka nii soojalt kui külmalt kerge gaasiga ühtlaselt kiirendada, et tunda, kas hüdrotrahvo sidur võib mingi värinat tekitada.