27-08-2017, 03:18 PM
Tänaseks klapid reguleeritud.
Ega seal miskit keerulist ei olnud. Õhupuhasti maha. Õhupuhasti kummipuksid olid pooleks (kolmest kaks). Need sai ka vahetatud.
Klapikambrikaas maha. Klappide reguleerimine oli kontramutri ja ristpeaga kruvikeeraja abil. Klapivahed panen ka kirja. Äkki läheb mõnel vaja. Külm mootor inlet 0,15, exhaust 0,3.
Selgus, et vahetamist vajab veel ketitald. Tald ei maksa palju, Febina täitsa saadaval.
Nüüd siit küsimus (stihl äkki teab). On see väga suur ja ajamahukas töö? Tald tuleb üles välja?
Veel üks asjasse otseselt mittepuutuv küsimus. Kas Stromberg 175 CDT karburaatorile on veel täna kuskilt võimalik saada mingit remontkomplekti?
Ega seal miskit keerulist ei olnud. Õhupuhasti maha. Õhupuhasti kummipuksid olid pooleks (kolmest kaks). Need sai ka vahetatud.
Klapikambrikaas maha. Klappide reguleerimine oli kontramutri ja ristpeaga kruvikeeraja abil. Klapivahed panen ka kirja. Äkki läheb mõnel vaja. Külm mootor inlet 0,15, exhaust 0,3.
Selgus, et vahetamist vajab veel ketitald. Tald ei maksa palju, Febina täitsa saadaval.
Nüüd siit küsimus (stihl äkki teab). On see väga suur ja ajamahukas töö? Tald tuleb üles välja?
Veel üks asjasse otseselt mittepuutuv küsimus. Kas Stromberg 175 CDT karburaatorile on veel täna kuskilt võimalik saada mingit remontkomplekti?