25-08-2017, 05:39 PM
Niipalju siis vahepeal uudist, et õnnestus fb w201 kommuuni abil leida katkine oem elektriantenn, millelt sain võtta pistiku ja antenni kenasti ära ühendada.
Seejärel kiskusin vana maki autost välja, hakkasin multimeetriga juhtmeid tuvastama, oma lollusest korraldasin lühise ja lõin kogu keskkonsooli pimedaks. Kapotiall kaitsmeid vaadates avastasin, et midagi sarnast on varemgi tehtud, sest keegi on justnimelt seda kaitset kunagi traadiga parandanud. Tulemuseks siis see, et läbi läks spidobloki taga asuv punane kaitse. Väga tülikas ettevõtmine ning spidomeetri trossi ma omade jõududega kinni keerata ei suutnudki. Lõpuks aitas hädast välja 7 aastane onutütar, kelle käsi mahtus rooli ning ukse vahelise ventilaatori august spidobloki taha.
Seejärel vedasin kõikidesse nurkadesse uued kõlarikaablid, vahetasin välja kõlarid ning maki. Helikvaliteedi tõus on märgatav ja kui kedagi huvitab, siis tagumise mütsiriiuli peale mahuvad 6,5 tollised kõlarid ilma metalli lõikamata.
Vahepeal olen ka iluvõre plastiku mustaks värvinud ning auto on täna eest selline:
Ja tagant vaates:
Rooli tagant paistab maailm nii (Enda rõõmuks avastasin, et aknapesuvedeliku taseme anduri tuli töötab. Ühtlasi avastasin ka, et kui kindalaegast korralikult ei sulge, siis jääb see irvakile ning kindalaeka lamp jääb põlema):
Lõpetuseks sai kiiresti ümber vahetatud ka numbrimärgialused:
Lähiajal peaks vedelikke ja filtreid vahetama ja kui uus tuhatoosi pirn panna, töötavad lõpuks kõik mulle teadaolevad tuled korraga. Siis saab veel natuke sõita kuni auto läheb talvituma. Järgmise hooaja peamiseks eesmärgiks on keretööd. Ideaalis nii põhjalikult, et auto värv saaks vahetatud. Kui see välja ei mängi, siis jääb auto esialgu sama värvi, kuid vähemasti tahaks saada ühele poole keevitusega ning pindmise rooste likvideerimisega. Oskaks ise teha, oleks hästi, aga kuna ei oska, siis sõltub kõik sellest, et kui palju see maksma läheb. Eeldatavasti on ka adekvaatse tegija leidmine üsna aeganõudev ülesanne.
Seejärel kiskusin vana maki autost välja, hakkasin multimeetriga juhtmeid tuvastama, oma lollusest korraldasin lühise ja lõin kogu keskkonsooli pimedaks. Kapotiall kaitsmeid vaadates avastasin, et midagi sarnast on varemgi tehtud, sest keegi on justnimelt seda kaitset kunagi traadiga parandanud. Tulemuseks siis see, et läbi läks spidobloki taga asuv punane kaitse. Väga tülikas ettevõtmine ning spidomeetri trossi ma omade jõududega kinni keerata ei suutnudki. Lõpuks aitas hädast välja 7 aastane onutütar, kelle käsi mahtus rooli ning ukse vahelise ventilaatori august spidobloki taha.
Seejärel vedasin kõikidesse nurkadesse uued kõlarikaablid, vahetasin välja kõlarid ning maki. Helikvaliteedi tõus on märgatav ja kui kedagi huvitab, siis tagumise mütsiriiuli peale mahuvad 6,5 tollised kõlarid ilma metalli lõikamata.
Vahepeal olen ka iluvõre plastiku mustaks värvinud ning auto on täna eest selline:
Ja tagant vaates:
Rooli tagant paistab maailm nii (Enda rõõmuks avastasin, et aknapesuvedeliku taseme anduri tuli töötab. Ühtlasi avastasin ka, et kui kindalaegast korralikult ei sulge, siis jääb see irvakile ning kindalaeka lamp jääb põlema):
Lõpetuseks sai kiiresti ümber vahetatud ka numbrimärgialused:
Lähiajal peaks vedelikke ja filtreid vahetama ja kui uus tuhatoosi pirn panna, töötavad lõpuks kõik mulle teadaolevad tuled korraga. Siis saab veel natuke sõita kuni auto läheb talvituma. Järgmise hooaja peamiseks eesmärgiks on keretööd. Ideaalis nii põhjalikult, et auto värv saaks vahetatud. Kui see välja ei mängi, siis jääb auto esialgu sama värvi, kuid vähemasti tahaks saada ühele poole keevitusega ning pindmise rooste likvideerimisega. Oskaks ise teha, oleks hästi, aga kuna ei oska, siis sõltub kõik sellest, et kui palju see maksma läheb. Eeldatavasti on ka adekvaatse tegija leidmine üsna aeganõudev ülesanne.