02-08-2017, 01:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-08-2017, 01:34 PM ja muutjaks oli Eero_S.)
Alustan selle auto teema juures natuke ajalooga, miks minu autode valik on selline lonkav ja kummaline.
2012 ostsin ma omale 124, mis oligi ostetud esialgu igapäeva sõidukiks, plaaniga ta jätta hobiautoks, praeguseks on ta sinna maani ka jõudnud.
2013 suvel ostsin omale B6 kerel 2007a VW Passati vahva 3.2 liitrise vr6 mootoriga. Valikusse tuli ta sellepärast, et omas 3+ liitrist mootorit, automaatkasti, nelivedu ja temaga võis vedada kuni 2400kg haagist. Ladusin temasse hirmsat moodi raha sisse ja tegelikult ma teda korda ei saanudki.
2015 sügisel tuli 211 tingimustega: konks(veovõime 2+t), automaatkast, mootor 3+l, diisel ja automaat. Lisaks ka mõned varustuslikud tingimused, aga need ei mõjutanud auto valikut, samamoodi oli ka piiratud hinnaklass 6000€ peale.
2017 kevadel tuli, aga mõte, et paiskan kuni Juuli lõpuni 211 müüki ja kui ära läheb, siis võtan midagi uuemat ja vähem läbisõitnumat. Kriteeriumid olid seekord sellised: mitte vanem, kui 2010, kontrollitav läbisõit mitte rohkem, kui 175k km, haagiseveovõime 2+t, automaatkast, diisel. Lisaks: vähemalt 1x el. mäluga iste, nahksisu. Tegelikult olid ka konks ja mootori eelsoojendus tingimusteks, aga need annab siiski hiljem juurde panna.
Aga Jeep'ist siis.
2011 aasta
Usumõõdik ostes: 138k, kontrollitav.
Mootor on VM Motori 3.0 CRDi, 177kw, 550nm, V6.
Käigukast: Automaat, 5 käiku, 722.6.
Veoskeem: Nelivedu, aeglusti, keskdiferentsaalis on lukk ja tagasillas on elektrooniline lukk.
Sisu: Must nahktuba
Varustusest: 2x el. iste(juhi oma mäluga), 4x istmesoe, 2x istmevent, roolisoojendus, el. peeglid(el. kokkuklapitavad, mäluga), el. rool(mäluga), distantsi hoidev püsikas, pimenurga andur, võtmeta sisenemine-käivitamine, tagumine parkimiskaamera, el. tagaluuk, navi, kaugtulede assistent, õhkvedrustus ja muu väiksem pudipadi, mis juba nii kui nii kõigil olemas on.
Kaks kiiret pilti kah, mis sellest neljarattalisest tehtud on.
2012 ostsin ma omale 124, mis oligi ostetud esialgu igapäeva sõidukiks, plaaniga ta jätta hobiautoks, praeguseks on ta sinna maani ka jõudnud.
2013 suvel ostsin omale B6 kerel 2007a VW Passati vahva 3.2 liitrise vr6 mootoriga. Valikusse tuli ta sellepärast, et omas 3+ liitrist mootorit, automaatkasti, nelivedu ja temaga võis vedada kuni 2400kg haagist. Ladusin temasse hirmsat moodi raha sisse ja tegelikult ma teda korda ei saanudki.
2015 sügisel tuli 211 tingimustega: konks(veovõime 2+t), automaatkast, mootor 3+l, diisel ja automaat. Lisaks ka mõned varustuslikud tingimused, aga need ei mõjutanud auto valikut, samamoodi oli ka piiratud hinnaklass 6000€ peale.
2017 kevadel tuli, aga mõte, et paiskan kuni Juuli lõpuni 211 müüki ja kui ära läheb, siis võtan midagi uuemat ja vähem läbisõitnumat. Kriteeriumid olid seekord sellised: mitte vanem, kui 2010, kontrollitav läbisõit mitte rohkem, kui 175k km, haagiseveovõime 2+t, automaatkast, diisel. Lisaks: vähemalt 1x el. mäluga iste, nahksisu. Tegelikult olid ka konks ja mootori eelsoojendus tingimusteks, aga need annab siiski hiljem juurde panna.
Aga Jeep'ist siis.
2011 aasta
Usumõõdik ostes: 138k, kontrollitav.
Mootor on VM Motori 3.0 CRDi, 177kw, 550nm, V6.
Käigukast: Automaat, 5 käiku, 722.6.
Veoskeem: Nelivedu, aeglusti, keskdiferentsaalis on lukk ja tagasillas on elektrooniline lukk.
Sisu: Must nahktuba
Varustusest: 2x el. iste(juhi oma mäluga), 4x istmesoe, 2x istmevent, roolisoojendus, el. peeglid(el. kokkuklapitavad, mäluga), el. rool(mäluga), distantsi hoidev püsikas, pimenurga andur, võtmeta sisenemine-käivitamine, tagumine parkimiskaamera, el. tagaluuk, navi, kaugtulede assistent, õhkvedrustus ja muu väiksem pudipadi, mis juba nii kui nii kõigil olemas on.
Kaks kiiret pilti kah, mis sellest neljarattalisest tehtud on.