24-07-2017, 03:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-07-2017, 03:35 PM ja muutjaks oli tomcraft.)
Rolz:
väljendada. Jäägu see robustsus C63 ja tema tarbijaskonna tasandile.
Ja miks peaks kõik tahtma hullult vabalthingavat 6,2L 63-e? Eriti, kui "lahjeim" pada on kõigest 5,5L.... See 63 on üks õudsamaid ning kapriissemaid mootoreid üldse sellest ajastust.
55 oli iseloomuga "loom", kes vajalikul hetkel oli taltsas, teda üles ajades loomastus täielikult. Ja 55 Kompressor oli AMG võtmes mägedekõrgune areng edasi jõus võrreldes seeriatootmises olnud tollasse 5,0 L 225 kw mootoriga.
Vabalthingav 63 ei ole enams ee väärtus, mida taga ajada.
Ehk kõrvutad nende kõrval ka 6.0 Bi-turbo versiooni?
väljendada. Jäägu see robustsus C63 ja tema tarbijaskonna tasandile.
Ja miks peaks kõik tahtma hullult vabalthingavat 6,2L 63-e? Eriti, kui "lahjeim" pada on kõigest 5,5L.... See 63 on üks õudsamaid ning kapriissemaid mootoreid üldse sellest ajastust.
55 oli iseloomuga "loom", kes vajalikul hetkel oli taltsas, teda üles ajades loomastus täielikult. Ja 55 Kompressor oli AMG võtmes mägedekõrgune areng edasi jõus võrreldes seeriatootmises olnud tollasse 5,0 L 225 kw mootoriga.
Vabalthingav 63 ei ole enams ee väärtus, mida taga ajada.
Ehk kõrvutad nende kõrval ka 6.0 Bi-turbo versiooni?