23-07-2017, 07:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-07-2017, 07:12 PM ja muutjaks oli hents99.)
Vastupidi, kõik on vaid lahtised difrid alates üheksakümnendatest, kui hakati mudelinimesid klassidesse panema.
ASD ja LSD olid ketas-lukk ehk friktsioonketastega difrid.
ASD asendati ASR'iga, mis on vabadiffer, aga ühtlustatakse rataste kiiruseid piduritega, st pidurdatakse kiiremini käivat ratast.
ASD puhul kasutati lisaks õlisurvet, mis friktsioonkettaid kokku surus ja hõõrdumist tekitas. Nn LSD on muidu 1:1 sama asi, mis ASD, aga ilma lisa õlirõhuta.
Amg' le sai vast lisana nt torsenit valida...ise pole kahjuks veel ühtegi oma silmaga näinud.
Edit: W211 vast külge lasta ei saa. Kui kontrollid välja võtta, siis sekkub mingi aeg ikkagi. Aga differ veab alati ühte ratast. Ehk sõita on turvaline ja mugav, kolmnurk vilgub tihedasti, aga ASD/LSD asendatigi turvalisuse pärast ASRiga, mis on suht sama differ nn tänapäevase difriga.
ASD ja LSD olid ketas-lukk ehk friktsioonketastega difrid.
ASD asendati ASR'iga, mis on vabadiffer, aga ühtlustatakse rataste kiiruseid piduritega, st pidurdatakse kiiremini käivat ratast.
ASD puhul kasutati lisaks õlisurvet, mis friktsioonkettaid kokku surus ja hõõrdumist tekitas. Nn LSD on muidu 1:1 sama asi, mis ASD, aga ilma lisa õlirõhuta.
Amg' le sai vast lisana nt torsenit valida...ise pole kahjuks veel ühtegi oma silmaga näinud.
Edit: W211 vast külge lasta ei saa. Kui kontrollid välja võtta, siis sekkub mingi aeg ikkagi. Aga differ veab alati ühte ratast. Ehk sõita on turvaline ja mugav, kolmnurk vilgub tihedasti, aga ASD/LSD asendatigi turvalisuse pärast ASRiga, mis on suht sama differ nn tänapäevase difriga.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering