22-07-2017, 06:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-07-2017, 06:46 PM ja muutjaks oli 92S500.)
Nukralt madal on see diagnostika võimekus meil siin ikka kui 4 kohta ei saa hakkama 20a vana masinaga...
Aga alusta nii:
Õhuhulk tühikäigul ja koormuse all? (Egr kinni jäämise välistamiseks)
Maksimaalne ülerõhk? 1.35 on stock autol muidu, 1.3 on ka ok. Kas tühikäigul Map näitab ikka õhurõhku ehk ca 998mbar?
Latirõhk on ok nii tühikäigul kui koormusel?
Ega ei ole autol mingit kahtlast "chipi"?
Kui egr liigub vabalt (egr, mitte sisselaskes olevad klapid) ja map sensor on ka korras, tuleb viga otsida kulunud pihustitest. Unustage see õhulugeja ära sellel mootoril. Õhulugejat kasutab see mootor vaid EGR juhtimiseks. Kütusekoguse piiramine käib AINULT map sensori, sisselaske temperatuuri ja erinevate ajus olevate piirajate abil. Ka sisselaske lekked ei pane seda suitsema, kuna Map andur mõõdab reaalselt mootorisse jõudvat rõhku. Ehk reaalses maailmas on hädaks kas Egr klapp või pihustid. Seal võib veel palju muid hädasi olla mis tekitavad jõuetust ja kõrget kütusekulu, kuid mitte paksu musta suitsu.
Aga alusta nii:
Õhuhulk tühikäigul ja koormuse all? (Egr kinni jäämise välistamiseks)
Maksimaalne ülerõhk? 1.35 on stock autol muidu, 1.3 on ka ok. Kas tühikäigul Map näitab ikka õhurõhku ehk ca 998mbar?
Latirõhk on ok nii tühikäigul kui koormusel?
Ega ei ole autol mingit kahtlast "chipi"?
Kui egr liigub vabalt (egr, mitte sisselaskes olevad klapid) ja map sensor on ka korras, tuleb viga otsida kulunud pihustitest. Unustage see õhulugeja ära sellel mootoril. Õhulugejat kasutab see mootor vaid EGR juhtimiseks. Kütusekoguse piiramine käib AINULT map sensori, sisselaske temperatuuri ja erinevate ajus olevate piirajate abil. Ka sisselaske lekked ei pane seda suitsema, kuna Map andur mõõdab reaalselt mootorisse jõudvat rõhku. Ehk reaalses maailmas on hädaks kas Egr klapp või pihustid. Seal võib veel palju muid hädasi olla mis tekitavad jõuetust ja kõrget kütusekulu, kuid mitte paksu musta suitsu.