19-07-2017, 04:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-07-2017, 04:40 PM ja muutjaks oli ak75.)
(19-07-2017, 10:57 AM)Rolz Kirjutas:Ehh..kusjuures meenus ja mõtlesin selle arutelu peale mõne päeva eest!(07-02-2017, 04:44 PM)ak75 Kirjutas:(07-02-2017, 02:09 AM)Rolz Kirjutas: Õnnetu M156 mootor oma väga kulukate hädadega.Millised peale hüdrotõukurite nendeks hädadeks on? Ning milliste summadega tuleb arvestada kui räägime enamlevinud hädadest?
M273 285kw mootor on sama pommikindel kui vana diisel, üldse ei lagune?
Kogemata jäi see teema silma.
Ilmselt oskad sellele küsimusele nüüdseks juba kahjuks ise vastata.
Minu loo puhul on täna veel vara juhtunut numbritesse panna. Kui kokku saab ja tööle ka hakkab, saab ka kuludest selge pildi.
Ma norida ei taha, kuid olen mõelnud kui tavalisele 500-sele laduda külge AMG bodykit (mitte AMG Opticu oma, vaid see päris õige), detailid värvida, pidurid paigaldada AMG omad (sest need pisikesed originaalkettad jäävad ikka suure ilusa veljega koosluses silma riivama ja AMG-le ju väikest igavat velge ei pane), ning väljalase vahetada - siis milline on sellise paketi kogumaksumus?
Ja sisu jääb ju ikka tavaline. Kui just designo paketti pole, on tavaline igaljuhul selline lihtsam.
Kui ökotada tahta ja seda M156 mootorit niiväga karta, siis pigem juba mootoriveaga AMG osta (kui sellist leida õnnestub) või õige korralik AMG, millega sõita kuniks seisad fakti ees, et on tarvis teha suurem vältimatu kulutus mootori poolel, seejärel see M156 vahelt välja ja 500-se V8 (M275 ?) asemele. selle katkiläinud M156 küljest saab siis veel terveks jäänud tükid maha müüa, mis peaks tavalise v8 osturaha enamvähem tagasi tooma.
Sealt edasi veelgi ökomaks saab minna, paigutades tundub et igalepoole sobiva OM606 aiste vahele
Mis ma öelda tahan - igaüks muidugi ise teab ja otsustab, aga minuarust(!) igapäevastes ummikutes tiksumiseks töö-kodu-kauplus ringil on selline CL ükskõik mis mootoriga veidi üle pakutud. Selle kulu ei koosne ju ainult bensurahast. Vaadates asjale exceli poolelt, siis kahju hakkab. Sellepärast jäägu sellised sõidukid hetkedeks kui saab sõita ja nautida! Argisteks toimetusteks on teised - väikesed, hall metallik-diisel tüüpi sõiduvahendid. Ja kui nüüd kasutada seda mitte igapäevasõitudeks, siis ta võib ju olla see kõige-kõige, või sinna lähedale.