16-07-2017, 02:36 PM
Kõigepealt tuleks ära mõõta MAP ehk Turbo reaalne rõhk.
Maksimum peaks antud pillil olema 1,3 (ehk 2,3 Bar) ehk siis
kuidas keegi parasjagu arvutab.
Teine asi veel see et kuidas see rõhk saavutatakse.
Testima peaks kindlasti sõidu pealt.
Turbo VNT klapi liikuvust peaks ka kontrollima.
Vaakum voolikute "elu" .. et kas pudenevad või mitte .... jne
Ja vabalt võib olla tegu lekkega intercooleris (kivitäke näiteks).
Ja ka EGR võib olla ka sellises staadiumis, et ei sulgu korralikult ...
Maksimum peaks antud pillil olema 1,3 (ehk 2,3 Bar) ehk siis
kuidas keegi parasjagu arvutab.
Teine asi veel see et kuidas see rõhk saavutatakse.
Testima peaks kindlasti sõidu pealt.
Turbo VNT klapi liikuvust peaks ka kontrollima.
Vaakum voolikute "elu" .. et kas pudenevad või mitte .... jne
Ja vabalt võib olla tegu lekkega intercooleris (kivitäke näiteks).
Ja ka EGR võib olla ka sellises staadiumis, et ei sulgu korralikult ...
Apsik
-----------------
E300DT W124 (1992) 108kw 12v turbodiisel
E250T S124 (1992) 83kw 24v diisel
-----------------
E300DT W124 (1992) 108kw 12v turbodiisel
E250T S124 (1992) 83kw 24v diisel