09-07-2017, 03:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-07-2017, 11:05 PM ja muutjaks oli -Liitlane-.)
Tere,
aastaid mõned on minu hobiautoks olnud üks MB G.
Mark ja mudel: Mercedes-Benz 300GE
Aasta: 1990
Mootor: OM603 (108kw), originaalis oli m103
Kast: 5-käiguline manuaal (G originaal 5 käiguline)
Kere: Lühikene (W463)
Lisad: 2x el aknad, dif. lukustus ees, keskel, taga. DV9000 vints, originaal G militaar katuseraam varuratta jaoks.
Üldiselt kasutasin masinat 10% metsas (hobikorras) 90% igapäeva masinana.
M103 oli juba eelnevalt omajagu läbiaetud ja segamini mahladega ilmselt oli kaua sõidetud ning üleüldiselt mootor oli küll äkiline aga leemetas igast otsast ja õli ja jahutus olid korralikult segi. Samuti olin ammu tahtnud näha, mida Om603 endast kujutab.
Om603 paigaldus läks üsna valutult va. käppasid, mis sobiksid otsisin omajagu. Mootori vahetus sai ametlikult tehtud ja passis kah Om603 kirjas kenasti.
Esimene suurem tagasilöök oli see, kui õli survevoolik hõõrus vastu ühte detaili ja sinna tuli auk sisse. Märkasin sõidu ajal, kui juba ebaloomulik heli sees oli. Peale seda sai voolik ära parandatud aga heli jäi alles.
Kontrollisin alumise otsa ära - kõik okei (saaled, vänt). Kontrollisin ära nuka ja sealse elu - kõik korras. Otsustasin, et lähen pumba kallale, vaatasin, et märk pumbal nagu natukene oleks paigast (seda tõesti vb 1-2mm) ja otsustasin pumpa keerata. Viga - OM603 pump oli juba eelnevalt silikoniga ploki juurest lapitud ja õli voolas lahinal välja. Ja nii palju jõudsin ära kuulata, et see samune klobin oli ikka olemas - olgugi, et pumpa sai natukene keeratud. Peale seda auto seisis umbes 6 kuud ja nüüd sai uuesti aega, et asi käsile võtta.
Hetkel on pump maas käinud ja panin uue tihendi ja pump uuesti küljes ja märgid paika aetud.
Edasi - tuleb muu osa kokku lapata ja siis edasi vaadata.
Igaljuhul tere foorumi rahvas ja loodan, et saan siit omajagu abi ka masina remontide jm. osas.
aastaid mõned on minu hobiautoks olnud üks MB G.
Mark ja mudel: Mercedes-Benz 300GE
Aasta: 1990
Mootor: OM603 (108kw), originaalis oli m103
Kast: 5-käiguline manuaal (G originaal 5 käiguline)
Kere: Lühikene (W463)
Lisad: 2x el aknad, dif. lukustus ees, keskel, taga. DV9000 vints, originaal G militaar katuseraam varuratta jaoks.
Üldiselt kasutasin masinat 10% metsas (hobikorras) 90% igapäeva masinana.
M103 oli juba eelnevalt omajagu läbiaetud ja segamini mahladega ilmselt oli kaua sõidetud ning üleüldiselt mootor oli küll äkiline aga leemetas igast otsast ja õli ja jahutus olid korralikult segi. Samuti olin ammu tahtnud näha, mida Om603 endast kujutab.
Om603 paigaldus läks üsna valutult va. käppasid, mis sobiksid otsisin omajagu. Mootori vahetus sai ametlikult tehtud ja passis kah Om603 kirjas kenasti.
Esimene suurem tagasilöök oli see, kui õli survevoolik hõõrus vastu ühte detaili ja sinna tuli auk sisse. Märkasin sõidu ajal, kui juba ebaloomulik heli sees oli. Peale seda sai voolik ära parandatud aga heli jäi alles.
Kontrollisin alumise otsa ära - kõik okei (saaled, vänt). Kontrollisin ära nuka ja sealse elu - kõik korras. Otsustasin, et lähen pumba kallale, vaatasin, et märk pumbal nagu natukene oleks paigast (seda tõesti vb 1-2mm) ja otsustasin pumpa keerata. Viga - OM603 pump oli juba eelnevalt silikoniga ploki juurest lapitud ja õli voolas lahinal välja. Ja nii palju jõudsin ära kuulata, et see samune klobin oli ikka olemas - olgugi, et pumpa sai natukene keeratud. Peale seda auto seisis umbes 6 kuud ja nüüd sai uuesti aega, et asi käsile võtta.
Hetkel on pump maas käinud ja panin uue tihendi ja pump uuesti küljes ja märgid paika aetud.
Edasi - tuleb muu osa kokku lapata ja siis edasi vaadata.
Igaljuhul tere foorumi rahvas ja loodan, et saan siit omajagu abi ka masina remontide jm. osas.