06-07-2017, 09:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-07-2017, 09:33 AM ja muutjaks oli Atman67.)
1) Mingit releed seal vahel ei ole, andur ise lülitab jahutusvendi magnetsiduri kokku 100 kraadi juures, andureid müüakse punase, sinise ja halli otsaga see ilmselt näitab temperatuuri, mille juures ta lülitab. Kui panna sinine, siis hakkab vent ilmselt madalama temp juures tööle- ma arvan. Punane on siis kõige kõrgem vist ja see on 100. Andur on 2 väljaulatuva ümarklemmiga. Aga mingitel mudelitel on andur ühe klemmiga ja see kinnitub paremale poole alla, eespool toodud fotol on see koht samuti näha, see on see, kus väideti olevat mingi polt ees. Minu omal ongi seal täitepolt lihtsalt. 2) Antud juhul paistab, et mängib hoopis see pistik, mis magnetsiduri külge läheb. See asub tiiviku "krae" taga paremal pool. Esimese hooga seda ei märkagi ja sellele ilma geneka rihma maha võtmata ligi ei pääse. Igaljuhul kui seda mudida siis mõnikord juhtub, et sidur isegi töötab. Võibolla ainult mingite väga eriliste kirurgitangidega pääseb seda lahti tõmbama millel eriti pikad ja kõverad otsad
. Muidu ikka rihm maha. Igaks juhuks tellisin ka uue anduri, see on mingi 7-18 eurot. Aa ja mootor on M102.982, rida 4, auto 1989 230CE. Muidu aga elektromagnet ise läheb rikki üliharva. On eraldi tellitav aga saab ainult originaalina ilmselt ja maksab 180.
![Icon_rolleyes Icon_rolleyes](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_rolleyes.gif)