04-07-2017, 02:11 PM
Kõigepealt tuleks leida skeem, siis saaks kohe aru, milles viga.
Ok, eurooplaste pisikestele mootoritele skeeme pole, siis:
1. Süüde sees, mootor seisab, lühista need anduri peale minevad juhtmed omavahel ära. Ära hakka seda mootorit üldse soojendama, ega midagi tegema. Vaikuses võiks kuulda olla mingit relee või magneti klõpsu. (relee on oletus, ma ei tea seda, kas ta on; võiks ju olla)
2. Kui midagi ei juhtu, siis kapoti all olevad releed saab saksakeelse jutu järgi ju ikka tuvastada. Kas esineb sellist üldse?
3. Nüüd edasi juba sõltub, kas midagi häälitses või mingi kühlventilator relais kuskil on.
Anduri pealt saad MB numbri, pane see siia kirja, kui ise googlet kasutada ei oska - saab teada, kuidas ta peab töötama.
See 7 oomi ja siis vaikus on ka pisut kahtlane.
Kõige selle jama eelduseks on muidugi see, et kaitsmed on süütega kõik läbi helistatud.
Mingeid autode aastatarve jne keegi ju nagunii kirja ei viitsi panna, et saaks kuskilt mingit varuosanumbritki vaadata.
.
Ok, eurooplaste pisikestele mootoritele skeeme pole, siis:
1. Süüde sees, mootor seisab, lühista need anduri peale minevad juhtmed omavahel ära. Ära hakka seda mootorit üldse soojendama, ega midagi tegema. Vaikuses võiks kuulda olla mingit relee või magneti klõpsu. (relee on oletus, ma ei tea seda, kas ta on; võiks ju olla)
2. Kui midagi ei juhtu, siis kapoti all olevad releed saab saksakeelse jutu järgi ju ikka tuvastada. Kas esineb sellist üldse?
3. Nüüd edasi juba sõltub, kas midagi häälitses või mingi kühlventilator relais kuskil on.
Anduri pealt saad MB numbri, pane see siia kirja, kui ise googlet kasutada ei oska - saab teada, kuidas ta peab töötama.
See 7 oomi ja siis vaikus on ka pisut kahtlane.
Kõige selle jama eelduseks on muidugi see, et kaitsmed on süütega kõik läbi helistatud.
Mingeid autode aastatarve jne keegi ju nagunii kirja ei viitsi panna, et saaks kuskilt mingit varuosanumbritki vaadata.
.