04-07-2017, 10:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-07-2017, 10:12 AM ja muutjaks oli Atman67.)
Kui pistiku klemmid ühendada siis siduri töötamine peaks silmaga näha olema: elektromagnet tõmbab kettad kokku. Youtubes on selline saksakeelne video olemas. Proovisin, aga sidur ei liigutagi üldse. Kuulda pole ka ei mingit klõpsu ega mingit heli. Proovisin ettevaatlikult lapik kruvikeeraja otsaga, kas see sidur üldse liigub- jah tegelikult liigub küll. Minu suurim probleem oli selles, et ma ei saa kuidagi teada, kas viga on ikka kindlalt elektromagnetsiduris, või on juhtmes. Eile lasin mootori üle 100 kraadi (mis antud juhul polnudki võibolla vajalik), siis keerasin süüte välja ja mõõtsin takistust lahtise pistiku miinus klemmi (mitte anduri) ja auto massi vahel, mis minu loogika järgi peaks näitama, kas elektromagneti juhtmed ja mähis on terved. Seal oli takistus kuskil 100-200 oomi vahel, järelikult on magnetis mingi sisemine viga. Otsustasin tellida uue magnetsiduri. Veel ei tea, kas seda üldse saab ja kas pakutakse eraldi, või on see veepumbaga üks tükk. Loodan et eraldi. Kuidas saab viga olla "ventilaatoris endas", kui see käib vabalt ringi, ma ei saa aru?