03-07-2017, 12:49 PM
Tere Atman67,
Kui me räägime siin jätkuvalt M102 mootoritest, siis kui pistikus ehk temperatuurianduri (pildil numbriga 1) küljes olnud juhtmel klemmid omavahel kokku ühendad (anduri küljest lahtise pistikuga) ehk ära sildad, pole vahet, mis on mootori tegelik temperatuur - ventilaator peab jäigalt taha tulema ehk tööle hakkama. See ei sõltu ju sel hetkel enam andurist, sest oled anduri asemel tekitanud ise klemmide vahel otseühenduse. Kui vent selle peale jäigalt mootoriga kaasa käima ei hakka, on kas elektromagnetisse minevas elektriühenduses või magnetimehanismuses endas mingi kala.
Tavaliselt see muidugi nii olema ei kipu ja vent läheb sillatud klemmide peale kõvaks, kuid mine hullu tea ja Sinu auto puhul võib olla mure ka ventilaatoris endas.
Parimate soovidega,
Tauno
Kui me räägime siin jätkuvalt M102 mootoritest, siis kui pistikus ehk temperatuurianduri (pildil numbriga 1) küljes olnud juhtmel klemmid omavahel kokku ühendad (anduri küljest lahtise pistikuga) ehk ära sildad, pole vahet, mis on mootori tegelik temperatuur - ventilaator peab jäigalt taha tulema ehk tööle hakkama. See ei sõltu ju sel hetkel enam andurist, sest oled anduri asemel tekitanud ise klemmide vahel otseühenduse. Kui vent selle peale jäigalt mootoriga kaasa käima ei hakka, on kas elektromagnetisse minevas elektriühenduses või magnetimehanismuses endas mingi kala.
Tavaliselt see muidugi nii olema ei kipu ja vent läheb sillatud klemmide peale kõvaks, kuid mine hullu tea ja Sinu auto puhul võib olla mure ka ventilaatoris endas.
Parimate soovidega,
Tauno