29-06-2017, 06:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-06-2017, 06:22 PM ja muutjaks oli stihl.)
(29-06-2017, 01:14 PM)indumen Kirjutas: vastik nõme müstika, auto meeldib mulle oma mahutavuselt, varustuse poolest ja V8 sikutab ka parajalt aga no üle päeva on juba tunne, et läheb vist müüki.
Enne paned auto müüki, kui surud kellegi rohkem autodega kokkupuutunud inimese (ntx kasvõi Lesvenis) rooli, pärast tõstukile ja maksad selle veaotsingu kinni...?
Kuna interneti kaudu tasuta veaotsing ei andnud tulemusi...????
Sa ei pea ju seal teda remontima, kui nende hinnapakkumine kordategemiseks liig kallis on.
Pakkumisi võid pärast igalt poolt võtta, samuti võib õnnestuda.
P.S. See pole ju häbiasi kuhugi teenindusse aeg panna, rääkida et selline ja selline viga, mis maksab, kui ütlete oma arvamuse, mis see olla võib. Pärast otsustan, KUS ma teda remondin, vblla teen üldse ise ja minu enda risk.
Aga praktika näitab, et see, kui sa päevast päeva mingi konkreetse margiga tegeled, siis on see tuvastamine lihtsam kuna kellelgi võis juba varem sama jama olla.
Muidugi, alati võib olla see teema, et difri või mootori SISSE enne lahtivõtmist ei näe, aga kogemus maksab siiski. Aga see trepptee värk viitab pigem siiski mingile välisemale veale. Diffrilaager ju pinnakatet ei näe ega mingi radariga ei skanni, see ulub kogu aeg ühtemoodi.
Ja vblla on üldse tagarehv ise treppi kulunud, millise vea tuvastamiseks läeb spetsil 5min. (see viimane küll rohkem edeveduste tüüpiline teema; lihtsalt näite tõin ülilihtsast veast)
.