08-06-2017, 10:19 PM
Vahepeal siis kontrollitud kastiõli, kogus korrektne. Praegu tundub,et vigane ikkagi kastis olev elektroonika. Lähipäevil selgub täpsemalt, kas seda kannatab remontida või on vaja uut detaili.
|
C320 722.9 7G probleem
|
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
| Sõnumeid selles teemas |
|
C320 722.9 7G probleem - Autor: vadim - 27-05-2017, 08:45 PM
RE: C320 722.9 7G probleem - Autor: vadim - 28-05-2017, 09:46 AM
RE: C320 722.9 7G probleem - Autor: v6sa - 29-05-2017, 12:00 PM
RE: C320 722.9 7G probleem - Autor: erx000 - 29-05-2017, 01:02 PM
RE: C320 722.9 7G probleem - Autor: vadim - 30-05-2017, 07:47 AM
RE: C320 722.9 7G probleem - Autor: erx000 - 30-05-2017, 10:38 AM
RE: C320 722.9 7G probleem - Autor: vadim - 30-05-2017, 08:08 PM
RE: C320 722.9 7G probleem - Autor: vadim - 08-06-2017, 10:19 PM
RE: C320 722.9 7G probleem - Autor: vadim - 12-06-2017, 10:01 PM
|
| Võimalikud seotud teemad... | |||||
| Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
| W210 hüraulilise tagavedrustuse probleem | melw124 | 4 | 221 |
21-09-2025, 05:29 AM Viimane postitus: v6sa |
|
| Probleem esituledega. w124. | iseteenjasaan | 1 | 380 |
27-08-2024, 09:13 PM Viimane postitus: v6sa |
|
| V250 2017.a AC probleem | Qunn | 2 | 524 |
27-05-2024, 08:06 PM Viimane postitus: Qunn |
|
| 722.9 7g käigukasti remont | Teet01 | 16 | 16,141 |
04-01-2024, 06:02 PM Viimane postitus: Prophecy |
|
| W210 722.6, viivitus 3/4 käigu vahel | Ernst | 3 | 1,275 |
04-09-2023, 11:47 PM Viimane postitus: Ott |
|
| 722.408 kastiõli | Ramiak8 | 1 | 473 |
17-05-2023, 07:53 PM Viimane postitus: v6sa |
|
| 2.3 kompressor probleem | Croco-gonsales | 5 | 1,715 |
16-08-2022, 11:02 AM Viimane postitus: TiitTam |
|
| W140 400SE luku/softclose probleem | georgpold | 1 | 786 |
01-05-2021, 11:43 PM Viimane postitus: Heinar |
|
| W 209 aut kasti probleem | Bullterrier | 3 | 1,806 |
05-04-2021, 09:29 PM Viimane postitus: Bullterrier |
|
| Käigukast 7-GTronic probleem | mikk1992 | 4 | 1,988 |
17-12-2020, 01:03 AM Viimane postitus: supercharger230 |
|