04-06-2017, 11:16 AM
(26-05-2017, 11:02 AM)Eero_S Kirjutas:(26-05-2017, 10:31 AM)v6sa Kirjutas:Sellest ajast on palju möödas, kui ma viimati sellesse asja süvenesin, aga see on turbiiniga seotud.(25-05-2017, 11:48 PM)Eero_S Kirjutas: ...
See on puhtalt kasti kaitseks tehtud funktsioon.
...
Miks on sisendvõllile antav kõrge pöörlemissagedus kastile ohtlikum väljalülitatud käiguga kui sama pöörlemissagedus sõidul?
R129 oskab sellele küsimusele ilmselt kordades paremini vastata.
Mul masin manuaal kastiga, tavalise siduriga, vähemalt ma eeldan seda. masin ei taha mul endiselt käia, kui sõita mööda mnt ühtlasel kiirusel siis kõik on ok. aga kui linnavahel siis iga rismikul tahab välja surra, täielik jõu kadu, nagu küte oleks otsas ja siis tuleb jälle jõud tagasi ja liigub ja kiirendab jälle. aga jube tülikas on masinat igal ristmikul käivitada. Kui keegi soovib omale masint kas doonoriks või korda tegemiseks siis võite hinna pakkumisi teha.