30-05-2017, 07:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-05-2017, 07:51 AM ja muutjaks oli vadim.)
Hetkel ei ole ükski viga välistatud. Lähiajal lähen uuele tiirule ja vaatan uuesti kaablid üle ning mõõdan 4-5 pini vahel oleva 12v siis üle, kui kast on avariireziimis. Rääkides inimestega, kes on rohkem autoremondiga ja ka konkreetse kastiga kokku puutunud siis sain mõtteid juurde. Igasugu variandid jäid aga kui seletasin,et külmalt sõidab ja teatud õlitembist hakkab tembutama ( siiani tundub,et ~65-70 vahel) siis soovitati enne kasti maha kandmist veel õli ära vahetada, kuigi väidetavalt õli viskoosus seal väga ei muutu. aga kui süüte sisse ja välja keeramisega kast korraks ellu ärkab siis nagu elektroonika võiks elus olla. Lisaks käin ära esinduse diagnostikas, kindlasti on tegu täpsema aparaadiga kui üldlevinud "diagnoosibkõike" . Hõbenool ütles,et diagnoosivad aga remontida ei saa.
Ilmselt need compass mooduli vead pole vast kastiga seotud, aga antud vead on salvestatud juhipoolsesse SAMi. Võibolla onsinna ka kala maetud, miks auto paarkorda välja on surnud kui sõidust tulla ja P peale lükata( vahet pole kas avariis või mitte kast). Süüde sisse ei jää.
Ilmselt need compass mooduli vead pole vast kastiga seotud, aga antud vead on salvestatud juhipoolsesse SAMi. Võibolla onsinna ka kala maetud, miks auto paarkorda välja on surnud kui sõidust tulla ja P peale lükata( vahet pole kas avariis või mitte kast). Süüde sisse ei jää.