11-05-2017, 02:38 PM
Tere,
Viska pilk kõigepealt auto alla ja vaata, kas amordid märjad. Seda näed ka autot tõstmata.
Teine variant on autot loksutada. Kui pärast kõigutamist ei stabiliseeru, siis on teada, milline amort.
Sarnane teema läbi elatud ja tipnes amordi vahetusega.
Herki
Viska pilk kõigepealt auto alla ja vaata, kas amordid märjad. Seda näed ka autot tõstmata.
Teine variant on autot loksutada. Kui pärast kõigutamist ei stabiliseeru, siis on teada, milline amort.
Sarnane teema läbi elatud ja tipnes amordi vahetusega.
Herki
(11-05-2017, 02:07 PM)Maakas123 Kirjutas: Tere
Kas keegi oskab viidata kuhugile kes tegeleb õhkvedrustuse kontrolliga?
Asi just selles, et kui sõidan 50km/h kuskilt auklikust teest üle, rida vahetades, hakkab taguosa(vb ka esiosa) nagu hyppama ja hakkab juhitavus kaduma..
Kui rida vahetatud, stabiliseerub kõik ja nagu poleks midagi olnud aga päris ohtlik ntx kurvilisel teel(loe: auklik) ntx kui lasnamäe kanalist linna sissesõidul on päris ohtlik, ei tahaks proovida kui kiirused oleks suuremad..
Ühes tagumises padjas paras kolks sees aga ei taha enne hakata kuidagi midagi üleliigset vahetama kuna see temaatika on üpris kallis.
Rehvid, veljed tehase omad(lamell) ja selles asi ei peaks olema..
Kellegil äkki soovitusi?
Autoks W221, tagavedu