07-05-2017, 04:00 PM
(07-05-2017, 12:45 PM)znxe Kirjutas:(06-05-2017, 11:33 PM)luigapoiss Kirjutas: töökoda vastas peale proovisõitu,et pole nagu häda midagi...et anna aga rohkem gaasi ja minek..
vahetasin nüüd täna ka kütusefiltri ära et välistada selle probleemid aga jõnksutamine kestab
kas selliseid probleeme võib tekitada ka see egr klapp ja too tagumine asi agr on tahmast umbes
Huvip2rast kysin,et mis diagnosti nad kasutasid ? Samuti oled vaadanud milline egr v2lja n2eb? v6i sisselaske kollektor nt?
Saan sind aidata MB Star diagnostiga,millel developer mode ning samuti special function ligip22s ning vajadusel on olemas ka egr delete jaoks vajalikud asjad endal on nt tehtud,kyll aga c220 cdi.
Kas nad ikka pihusteid kontrollisid arvutiga ?
Raha v6tan aind siis, kui abi saad asjale
vist oli neil mingi bosch aparaat...
võtsin just selle egr klapi küljest lahti ja kiskusin sealt sodi välja...puhastasin ära selle piduripuhastusvahendiga
sain ka selle klapi liikuma suure leotamisega
sisselaske kollektor nii hull ei olnud sealt otsast puhastasin nii palju kui sain niisutatud lapiga aga ei julgenud midagi sisse küll lasta,äkki pärast läheb mingi jama mootorisse või pöördklappide vahele.
sõitsin mootori kuumaks ka peale seda ja enam ei kõikunud pöörded kordagi
aga stardis ikka jõnksutab
leidsin ka sealt kusagilt täitsa alt kus see toru välja viib mingi ilgelt õlise ja saastakihi alt mingi juhtmed ja anduri tegin pilti selles mis oli varuosa koodiga
A0041533128
Kas see on see MAF sensor,kas peaksin ka selle lahti tegema ja puhastama...mul olemas isegi spets spray autoeksperdist millega puhastada maf sensorit ja spray millega juhtme kontakte puhastada....kas võin sinna andurile peale lasta otse sprayst ja kas pärast lahti ühendamist mingit jama ei tule ajust,et peab uuesti diagnostikas sisse söötma auto ajule midagi???