06-05-2017, 09:10 PM
124, 140, 210, 220, 202, 203, 638, 639, 163, 164, 251 on kindlasti sama lahendus. 211 ja edasi on juba rummuga ühes laager, sama kehtib ka 204 ja edasi.
Juhend on asjalik. Näiteks w639 tehasejuhend, on sama lahendusega.
Kuna sul on vastavad vahendid olemas laagri tõmbamiseks, pressimiseks ning ligipääs hüdropressile, miks mitte eemaldada käändmik ja seda tööd pressi all teha? Kaob ära vajadus tõmbevasara järgi (flantsi lööb haambriga teiselt poolt välja), pole vajadust veovõlli eemalda (parajalt ebamugav maa peal tehes) ning tööasend ka mugavam.
Võib kõlaga kriitikana, aga olen eemaldanud laagreid samal meetodil nagu siinses juhendis ning suutnud 14se keermelati pooleks murda(kahjuks korduvalt), kuna laager oli pessa kinni mädanenud.
Kui flants juba väljas ja laagrit kätte ei saa, tuleb ikkagi sama tee ette võtta ja pressi alla minna.
Juhend on asjalik. Näiteks w639 tehasejuhend, on sama lahendusega.
Kuna sul on vastavad vahendid olemas laagri tõmbamiseks, pressimiseks ning ligipääs hüdropressile, miks mitte eemaldada käändmik ja seda tööd pressi all teha? Kaob ära vajadus tõmbevasara järgi (flantsi lööb haambriga teiselt poolt välja), pole vajadust veovõlli eemalda (parajalt ebamugav maa peal tehes) ning tööasend ka mugavam.
Võib kõlaga kriitikana, aga olen eemaldanud laagreid samal meetodil nagu siinses juhendis ning suutnud 14se keermelati pooleks murda(kahjuks korduvalt), kuna laager oli pessa kinni mädanenud.
Kui flants juba väljas ja laagrit kätte ei saa, tuleb ikkagi sama tee ette võtta ja pressi alla minna.