06-05-2017, 12:53 PM
Vahetasin tagumise O2 anduri. Sõitsin 50km linnas umbes ja tuli üks viga P0137 - O2 Sensor Circuit Low Voltage (Bank 1, Sensor 2)
Läksin peale seda ÜV punkti heitgaase mõõtma ja CO ning Lambda näit olid paigast(lisasin pildi tulemustest alla poole)
Kui jälgida läbi OBD2 pinget, siis anduri pinge on open loopis pidev 0.4V ning kohe kui closed loopi läheb, siis pinge kukub 0V ja püsib seal.
Kui andur lahti ühendada, siis näitab 0.4V pinget ning soojenduse vooluringi viga. Kui andur tagasi kokku ühendada, siis koheselt pinge 0V.
Kas nende andmete põhjal võiks teha järelduse, et uus andur on vigane ja seest lühises?
Heitgaasi mõõtmise protokoll:
Läksin peale seda ÜV punkti heitgaase mõõtma ja CO ning Lambda näit olid paigast(lisasin pildi tulemustest alla poole)
Kui jälgida läbi OBD2 pinget, siis anduri pinge on open loopis pidev 0.4V ning kohe kui closed loopi läheb, siis pinge kukub 0V ja püsib seal.
Kui andur lahti ühendada, siis näitab 0.4V pinget ning soojenduse vooluringi viga. Kui andur tagasi kokku ühendada, siis koheselt pinge 0V.
Kas nende andmete põhjal võiks teha järelduse, et uus andur on vigane ja seest lühises?
Heitgaasi mõõtmise protokoll: