03-05-2017, 05:28 PM
Kuu aega ja tuhat kilomeetrit muretult möödas. Selle ajaga olen jõudnud mõned pisemad liigutused ka auto kallal teha.
Esiteks sai vahetatud juhipoolse peegli klaas. Meeldivaks üllatuseks avastasin enda jaoks, et autol on küttega välispeeglid ning need ka töötavad. Lisaks ei pea silmanurgast sõidu ajal vaatama sinist isoleerteipi ja vibreerivat peegliklaasi ning mõlemad peeglid on ka lõpuks sama tooni.
Järgmiseks panin autole alla 16x7 et 46 8-hole veljed, rehvid on nii ees kui taga 215/45 ning kusagilt vastu ei käi. Pakuti hea hinnaga ja võtsin ära. Mõtlesin, et ikka paremad kui plekid, kuid siiani on nad mulle iga hetk aina rohkem meeldima hakanud. Ma küll vaikselt hoian silma peal, et 16x8 kaevukaaned leida, aga eks näis...
Mingi hetk tuleb auto tagant paar cm madalamaks lasta, aga sellega otseselt ei põleta ja õnneks on see suhteliselt lihtsasti korraldatav, kuna taga on hetkel kõige kõrgemad vedrupadjad. Kui praegused veljed peaksid kauemaks jääma, siis vähemalt taha peaks ka vähemalt 1cm flantsid panema. Jällegi - ei kiirusta.
Ning viimane uudis eilsest - sain kätte kassetiriiuli asemele mineva sahtli. Kuna oli vaba päev, siis ei läinud kaua aega enne kui auto salong oli seest selline:
Ning lõpptulemusest ka üks kehv ja viltune pilt vahetult pärast paigaldamise lõppu ning enne kui sai kogu keskkonsool aastatepikkusest kõntsast puhtaks tehtud. Tähelepanelikum vaataja märkab ka käigukangi kõrval musta teipi. Eemaldasin sealt paar ise aretatud nuppu ja juhtmed ning teipisin augu kinni, et tolm sisse ei läheks. Uus paneel läheb külge homme.
Suuremaks töövõiduks loen ise seda, et ühtlasi sai vahetatud ka armatuurlaua tagused pirnid ning eile õhtul avanas keskkonsoolis selline vaade:
Niipalju kui mina seda autot mäletan, siis viimased 10 aastat on tal põlenud ainult see kõige parempoolne temperatuuri reguleerimise ketta nooleke. Hetkeseisuga peaks pakiruumi valgustus ainsana veel surnud olema. Püüan selle väikse liigutuse ka lähemal ajal ära teha.
Ühtlasi andke head nõu - oleks vaja vahetada auto iluvõre. Esimese hooga mõtlesin, et värskendaks lihtsalt värvi, aga kuna sel mustal võrel on üks kild väljas, siis ei hakka seda üldse ette võtma. Kroom on pealt vaadates küll viisakas, aga avatud kapotiga on näha, kuidas ta alt mullitab. Lähemal vaatlusel paistab ka kätte, et need üle võre jooksvad liistud on kõverad. Ühesõnaga, kas tasuks otsida kasutatud originaal või on b-osad korralikud?
Esiteks sai vahetatud juhipoolse peegli klaas. Meeldivaks üllatuseks avastasin enda jaoks, et autol on küttega välispeeglid ning need ka töötavad. Lisaks ei pea silmanurgast sõidu ajal vaatama sinist isoleerteipi ja vibreerivat peegliklaasi ning mõlemad peeglid on ka lõpuks sama tooni.
Järgmiseks panin autole alla 16x7 et 46 8-hole veljed, rehvid on nii ees kui taga 215/45 ning kusagilt vastu ei käi. Pakuti hea hinnaga ja võtsin ära. Mõtlesin, et ikka paremad kui plekid, kuid siiani on nad mulle iga hetk aina rohkem meeldima hakanud. Ma küll vaikselt hoian silma peal, et 16x8 kaevukaaned leida, aga eks näis...
Mingi hetk tuleb auto tagant paar cm madalamaks lasta, aga sellega otseselt ei põleta ja õnneks on see suhteliselt lihtsasti korraldatav, kuna taga on hetkel kõige kõrgemad vedrupadjad. Kui praegused veljed peaksid kauemaks jääma, siis vähemalt taha peaks ka vähemalt 1cm flantsid panema. Jällegi - ei kiirusta.
Ning viimane uudis eilsest - sain kätte kassetiriiuli asemele mineva sahtli. Kuna oli vaba päev, siis ei läinud kaua aega enne kui auto salong oli seest selline:
Ning lõpptulemusest ka üks kehv ja viltune pilt vahetult pärast paigaldamise lõppu ning enne kui sai kogu keskkonsool aastatepikkusest kõntsast puhtaks tehtud. Tähelepanelikum vaataja märkab ka käigukangi kõrval musta teipi. Eemaldasin sealt paar ise aretatud nuppu ja juhtmed ning teipisin augu kinni, et tolm sisse ei läheks. Uus paneel läheb külge homme.
Suuremaks töövõiduks loen ise seda, et ühtlasi sai vahetatud ka armatuurlaua tagused pirnid ning eile õhtul avanas keskkonsoolis selline vaade:
Niipalju kui mina seda autot mäletan, siis viimased 10 aastat on tal põlenud ainult see kõige parempoolne temperatuuri reguleerimise ketta nooleke. Hetkeseisuga peaks pakiruumi valgustus ainsana veel surnud olema. Püüan selle väikse liigutuse ka lähemal ajal ära teha.
Ühtlasi andke head nõu - oleks vaja vahetada auto iluvõre. Esimese hooga mõtlesin, et värskendaks lihtsalt värvi, aga kuna sel mustal võrel on üks kild väljas, siis ei hakka seda üldse ette võtma. Kroom on pealt vaadates küll viisakas, aga avatud kapotiga on näha, kuidas ta alt mullitab. Lähemal vaatlusel paistab ka kätte, et need üle võre jooksvad liistud on kõverad. Ühesõnaga, kas tasuks otsida kasutatud originaal või on b-osad korralikud?