30-04-2017, 11:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-04-2017, 12:38 PM ja muutjaks oli python.)
Äkki keegi oskab soovitada mida ette võtta 124-ga millel heitgaasid paigast ära.
S124 E220 M111.960 mootor.
Tühikäigul HC kõrge 142/lubatud100, pööretega ok.
Pööretega CO 0,53/lubatud 0,3, tühikäigul ok.
Bensu lebrakas samuti tugevalt tunda.
Vahetatud:
Õhulugeja BOSCH
Lamda BOSCH
Sisselaske õhu temp andur, Febi.
Mootori temp andur
Detonatsiooni andur BOSCH
Nukkvõlli ajastuse magnet OEM
CAT B-osa
Õhuvõtu kummi voolikud
Küünlajuhtmed ja küünlad BERU
Süütepoolid
Vaakumi asi vist seda samuti ei mõjutanud, ÜV-l sai proovitud salongi minevat vaakumit pimedaks tehtud.
Söefiltri pump kontrollitud, ei leki vaakumit.
Surved silindrites 9,8-11,2 Bar
Mootori juhtmestik 2009 aastat ja tundub terve.
Järgmiseks on plaanis proovida uut kütuserõhu andurit.
Pihusteid ei tahaks niisama vahetada nende hinna tõttu, kontrollinud neid pole.
Käivitub soojalt ja külmalt hästi, suvel kuuma ilmaga on samas tunda jõu kadumist. Mingeid vigu ta ise ei näita, selle vilgutamise testiga.
S124 E220 M111.960 mootor.
Tühikäigul HC kõrge 142/lubatud100, pööretega ok.
Pööretega CO 0,53/lubatud 0,3, tühikäigul ok.
Bensu lebrakas samuti tugevalt tunda.
Vahetatud:
Õhulugeja BOSCH
Lamda BOSCH
Sisselaske õhu temp andur, Febi.
Mootori temp andur
Detonatsiooni andur BOSCH
Nukkvõlli ajastuse magnet OEM
CAT B-osa
Õhuvõtu kummi voolikud
Küünlajuhtmed ja küünlad BERU
Süütepoolid
Vaakumi asi vist seda samuti ei mõjutanud, ÜV-l sai proovitud salongi minevat vaakumit pimedaks tehtud.
Söefiltri pump kontrollitud, ei leki vaakumit.
Surved silindrites 9,8-11,2 Bar
Mootori juhtmestik 2009 aastat ja tundub terve.
Järgmiseks on plaanis proovida uut kütuserõhu andurit.
Pihusteid ei tahaks niisama vahetada nende hinna tõttu, kontrollinud neid pole.
Käivitub soojalt ja külmalt hästi, suvel kuuma ilmaga on samas tunda jõu kadumist. Mingeid vigu ta ise ei näita, selle vilgutamise testiga.