27-04-2017, 02:22 PM
Bensukat S210t pole pakkuda proovimiseks, aga muus osas tuleb tunnistada, et universaalkerega 210 ongi sihuke kergelt kumisev. Mul oli sama (ebameeldiv) üllatus, kui 2,5TD Omegast E270CDIsse sai ümber istutud. Põhjus ilmselt selles, et s210-l ei ole tagaosas lausmürasummutust, insener on lubanud pigimatti panna ainult kriitilisematesse kohtadesse.
Kõige lihtsam lahendus on see, et tuleb lihtsalt "õige" võrdlusmoment tekitada ning probleemi polegi - mul on igapäevaliikuriks WJ Grand Cherokee ning sellega võrreldes on s210 maanteesõidul puhas luksus.
Kõige lihtsam lahendus on see, et tuleb lihtsalt "õige" võrdlusmoment tekitada ning probleemi polegi - mul on igapäevaliikuriks WJ Grand Cherokee ning sellega võrreldes on s210 maanteesõidul puhas luksus.