21-04-2017, 01:13 AM
271 mootoritel mängis tähtsat rolli segu segamisel ka tagumine lambda.
Märksõnaks su probleemile oleks LAMBDA andurite referents õhk. See tuleb mööda juhet. Kui seal nüüd puhta õhu asemel kütus????
Mitte kunagi ei tohiks Lambda andurite pistikuid puhastada kütust meenutavate puhastusvahenditega.
Märksõnaks su probleemile oleks LAMBDA andurite referents õhk. See tuleb mööda juhet. Kui seal nüüd puhta õhu asemel kütus????
Mitte kunagi ei tohiks Lambda andurite pistikuid puhastada kütust meenutavate puhastusvahenditega.
(18-04-2017, 03:24 PM)kevtal Kirjutas:(04-04-2017, 07:54 AM)kevtal Kirjutas: Probleem selline, autol läks nädal tagasi põlema mootorituli. Koodideks olid P0171(kütusesegu lahja) ja P0170(fuel trim malfunction). Nuka solenoidide pistikud olid seest õlised, ECU tagumine pistik oli õrnalt õlipiiskadega ja esimene O2 oli õline. Vahetasin nukkvõlli solenoidid, vahele panin MB poolt adaptrid mis tulevikus hoiavad lekke mootori juhtmestikku lekkimast ja uue O2 anduri. Puhastasin ka kõik pistikud kus oli õli. Peale 300km läbimist autol süttis uuesti tuli ja seekord ainult P0170 veakood.
Siis kui õli lekkis sai käidud ka Lesvenis diagnostis. Nad puhastasid pistikud ja nullisid kütuse adaptsioonid. Peale seda tuli enam põlema ~400km ei läinud.
Mida kontrollida, äkki on kellegil olnud kogemust ja soovib jagada?
Natuke hiljem tuli ka P0171 - kütusesegu lahja. Puhastasin MAF-i(selle jaoks tuleb õhufiltri kopsik välja võtta), siis märkasin, et õhufiltri üks toru klambritest täiesti lahti, ilmselt sai sealt lisaõhku. Kokku pannes enam seda veakoodi polnud.
~100km hiljem tekkis tagumise O2 anduri soojenduse viga, ilmselt lihtsalt anduri soojendus läbi.