12-04-2017, 01:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-04-2017, 09:16 PM ja muutjaks oli stihl.)
Mul on kaks umbes samast ajastust pärit automaatkastiga klassikut.
Üks 2,0 mootoriga ja teine lausa 4.2. Mõlemad bensakad.
Ja mõlemad karjuvad maanteel 90-ga sõites seal 3000 pöörde kandis. Kastid heas korras.
Ma kahtlen, kas Mercedes-Benz 2,3 bensukas sellest allapoole pöördega sõidab. See 2000 pööret on rohkem tänapäevaste 7-mekäiguliste teema.
Ehk, mis tahan öelda, et see neljas käik on su autol ikkagi juba sees.
(Kas 123-el ei olnud mingit sellist pulli, et võtab teisega kohalt? Noh, nagu 124-jl oli...)
Teine asi on see, et kui sul on vana auto ja kastiõli kohta inff puudub - siis kõik 12L vahetus on minuarust must.
Kui tal mingi viga juba on, siis ok, see vblla süveneb või misiganes, aga vahet pole; lahti tuleb ta ikka teha.
Ja see vanatüübi õli ei ole nii ropult kallis asi ka.
123-ega sõitmine kipub juba luksuskaupade hulka liigituma ning see pole nii odav, kui osta 2000a Omega, sõita lõpuni, visata minema ja osta järgmine.
.
Üks 2,0 mootoriga ja teine lausa 4.2. Mõlemad bensakad.
Ja mõlemad karjuvad maanteel 90-ga sõites seal 3000 pöörde kandis. Kastid heas korras.
Ma kahtlen, kas Mercedes-Benz 2,3 bensukas sellest allapoole pöördega sõidab. See 2000 pööret on rohkem tänapäevaste 7-mekäiguliste teema.
Ehk, mis tahan öelda, et see neljas käik on su autol ikkagi juba sees.
(Kas 123-el ei olnud mingit sellist pulli, et võtab teisega kohalt? Noh, nagu 124-jl oli...)
Teine asi on see, et kui sul on vana auto ja kastiõli kohta inff puudub - siis kõik 12L vahetus on minuarust must.
Kui tal mingi viga juba on, siis ok, see vblla süveneb või misiganes, aga vahet pole; lahti tuleb ta ikka teha.
Ja see vanatüübi õli ei ole nii ropult kallis asi ka.
123-ega sõitmine kipub juba luksuskaupade hulka liigituma ning see pole nii odav, kui osta 2000a Omega, sõita lõpuni, visata minema ja osta järgmine.
.