22-03-2017, 10:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2017, 11:12 AM ja muutjaks oli joodik manev.)
Bensukas W463, tahaks teha selle vähe mõistlikumaks sõiduvahendiks, näitena- praegu 100km/h on pöörded 3500 ja kütusekulu 18L. Olen siin seda teemat Heintsiga arutanud ja ega siin ainuke arvestatav ja kindlapeale mineku variant on ikkagi võtta mingi terve auto ja sealt üks-ühele kogu kola ringi tõsta. Uusi ja vanu juppe omavahel paaritama hakata ka ei taha, umbes, et vana mootor ja 722.6 käikar jne. Ainuke koht kust siis uus vanale üle läheb on doonori tehnika kohtub olemasoleva vahekastiga.
Ühesõnaga- Kui võttagi näiteks w210 doonoriks siis see peaks andma päris hea resultaadi. Kui arvestada, et 210 reduktor on 1:3 (umbes) ja ratta mõõt 235/45R17, siis arvutused näitavad, et tema pöörded sajaga sõites on kuskil 2000 ringis. Nüüd kui ma tõstan kogu kola ühelt autolt teisele siis- reduktor läheb aeglasemaks 1:3,4 aga ratta suurus kasvab ja kui teha uued arvutused siis pöörete arv sajaga sõites tõuseks umbes 500 võrra, ehk siis läheks sinna 2500 kanti- kõvasti parem kui praegu. Iseenesest kui vahetada vahekastis ära hammakad disla oma vastu siis saaks ülekande veel paremaks- bensukal 1:1,05 ja dislal 1:0,87, see tooks sotiga sõites mootori pöörded 2200 juurde. See oleks juba vast ideaal- pöördeid liiga alla ka ei taha viia.
Aga ega ma mingi pirtsperse pole kui 210 ei ole võtta siis kõlbab mida iganes, peaasi, et tehnika jääks samaks- 320cdi, mingeid 400cdi v 220cdi ma tegema ei hakka, pigem jääb tegematta ja sõidan niikaua olemasoleva tehnikaga kui leian sobiva.
Vat sellised mõtted
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detail...geNumber=1
Kui võttagi näiteks see kellegagi kahasse, hind on ok, kere tundub jumala ok, sisu on ka ilus. Kui võttagi näiteks see kahepeale, oleks kulud 500+pool transat per kärs. Peaks ju päris hea olema
Ühesõnaga- Kui võttagi näiteks w210 doonoriks siis see peaks andma päris hea resultaadi. Kui arvestada, et 210 reduktor on 1:3 (umbes) ja ratta mõõt 235/45R17, siis arvutused näitavad, et tema pöörded sajaga sõites on kuskil 2000 ringis. Nüüd kui ma tõstan kogu kola ühelt autolt teisele siis- reduktor läheb aeglasemaks 1:3,4 aga ratta suurus kasvab ja kui teha uued arvutused siis pöörete arv sajaga sõites tõuseks umbes 500 võrra, ehk siis läheks sinna 2500 kanti- kõvasti parem kui praegu. Iseenesest kui vahetada vahekastis ära hammakad disla oma vastu siis saaks ülekande veel paremaks- bensukal 1:1,05 ja dislal 1:0,87, see tooks sotiga sõites mootori pöörded 2200 juurde. See oleks juba vast ideaal- pöördeid liiga alla ka ei taha viia.
Aga ega ma mingi pirtsperse pole kui 210 ei ole võtta siis kõlbab mida iganes, peaasi, et tehnika jääks samaks- 320cdi, mingeid 400cdi v 220cdi ma tegema ei hakka, pigem jääb tegematta ja sõidan niikaua olemasoleva tehnikaga kui leian sobiva.
Vat sellised mõtted
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detail...geNumber=1
Kui võttagi näiteks see kellegagi kahasse, hind on ok, kere tundub jumala ok, sisu on ka ilus. Kui võttagi näiteks see kahepeale, oleks kulud 500+pool transat per kärs. Peaks ju päris hea olema